poniedziałek, 29 czerwca 2020

Kucyki My Little Pony - Nowi mieszkańcy

Wydaje mi się, że pasjonatów MLP raczej wielu na tego bloga nie wchodzi. Jednak moje kucykowe stadko powiększa się praktycznie bez mojego świadomego udziału. Postanowiłam więc je tutaj pokazać, bo to w końcu też koniki.

W tym miejscu należą się podziękowania Mojej Mamie, która wyszukuje w "ciucholandzie" poniacze, które potem trafiają do mnie - dzię-ku-ję bar-dzo! :D

My Little Pony zidentyfikowałam na podstawie strony https://www.strawberryreef.com/


Generacja 1 - Tornado - (c)87 HASBRO INC. PAT. PEND. MADE IN HONG KONG
Mój pierwszy kucyk chłopak ze szczotkami.




Generacja 1 - Majesty - (c)83 HASBRO PAT PEND HONG KONG
Podobno była sprzedawana z zamkiem.



 Generacja 1 - Bouquet - (c)85 HASBRO BRADLEY MADE IN HONG KONG
Bardzo długie włosy ma ten jednorożec.



Generacja 1 - Baby Blossom - (c)1984 HASBRO PAT PEND MADE IN HONG KONG


Mój pierwszy maluszek - słodziak.



Generacja 4 - Fluttershy
Biedna wygląda, jakby jakieś zwierzątko pogryzło jej nogę, co jest trochę ironiczne, bo przecież Fluttershy znana jest z tego, że potrafi obłaskawić każdego potwora.



Generacja 4 - Masked Matter-Horn, czyli Twilight Sparkle jako superkucyk.
Nie mam jeszcze wersji podstawowej, trzeba to nadrobić.


Mam za to Rainbow Dash w wersji Superhero i możecie ją zobaczyć tutaj:

Kucyki My Little Pony - fotki

razem z innymi kucykami MLP - jeśli oczywiście chcecie i klikniecie w link.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że zabawki MLP mają szczotki! Do dziś mam zniszczonego czerwonego kucyka starej generacji, kiedyś byłam przekonana, że jest za brzydki na bycie MLP... te nowsze są o wiele ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, gdy byłam mała to zbierałam te nowsze i mam ich naprawdę dużo XD A superbohaterzy to chyba moja ulubiona seria...Jak myślisz, lepiej sprzedać te MLP czy zostawić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)