środa, 17 czerwca 2020

Artist Resin - Tumbleweed - koń mustang

Model konia Artist Resin - mustang o wdzięcznym imieniu Tumbleweed, którego wyrzeźbiła Maggie Bennett.



Może niektórzy z Was kojarzą Amaranta pomalowanego przez Sorraia Art - equine art studio. Zwojował LS w 2017 roku i zapadł mi w pamięć. Podoba mi się wiele różnych modeli, ale ten jest zdecydowanie w czołówce.  Pojechał już do nowego domu, niestety nie do mojego :( Nie raz zaglądałam na stronę autorki modelu i wzdychałam...
klik -> Amarant: Traditional Scale Mustang Gelding

Amarant by Maggie Bennett painted by Sorraia Art (I Sarmacki LS 2017)
Okazało się, że Amarant ma także "brata"
klik -> Tumbleweed: Traditional Scale Mustang Stallion
Gdy dowiedziałam się, że ktoś z Polski go sprzedaje, długo się nie wahałam. Model przyjechał do mnie ponad rok temu w takim stanie:


Wcześniej był kasztanowaty, ale podejrzewam, że za pomalowanego sprzedający chciałby więcej pieniędzy, dlatego miał przyjechać do mnie zmyty. Niestety przyjechał biało-brązowy i nie potrafiłam sobie poradzić z doczyszczeniem go. Na szczęście na pomoc przyszła Metalfish, której jeszcze raz bardzo dziękuję! :)

Obecnie ogier dostał imię stajenne "Ziółko" i czeka na kolorki. Ponieważ chciałam go wreszcie pokazać, postanowiłam go przynajmniej pomalować całego na biało. Ale jednak na całkowicie białym się nie skończyło,...


bo uznałam, że grzywa się zlewa z resztą. Konik dostał kolorowe końcówki włosów grzywy i ogona, trochę jak ten na zdjęciu:
In-depth Genetics: Shades of Grey


Tumbleweed trochę różni się od Amaranta, może zauważyliście? Wolę jego ogon oraz bardziej włochate pęciny, tylko ta grzywa mi nie pasuje. Może zostanie zmieniona? Albo dostanie moher? Nie wiem jeszcze.


Wg planu miał być karo-dereszowaty, ale potem zobaczyłam go tak pomalowanego u kolekcjonerki zza granicy i przestała mi się podobać taka maść xD Muszę wymyślić coś nowego... Jakieś propozycje?

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Cudo!!! Gratuluję takiego modelu! Można postawić na maść Mustanga z bajki x)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dereszowaty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampan ze srokatością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)