wtorek, 6 września 2016

Blogi i strony Modelarzy

Hej!

Jeśli macie blogi lub strony na FB o swojej pasji, to proszę o linki w komentarzach. Nawet, jeśli już je mam w "obserwowanych". Dziękuję :)


Na zdjęciu Breyer Stablemates - drapiący się źrebak. Na razie 4 sztuki w różnym malowaniu (gniadosz, karo-dereszowato-srokaty, wątrobiany kasztan, izabelowato-tarantowaty z nakrapianą derką), ale mam nadzieję na więcej. Taka moja mała conga.

Czy nazwa "conga" na powtarzające się modele w różnych maściach wzięła się od tego, że one stoją jeden za drugim, jak ludzie tańczący taniec conga? Wie ktoś?

Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Fajny model sobie na cong wybrałaś to prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !!
    Ale słodkie te źrebaczki :)
    Tu link do mojego bloga o modelach navyschleich.blogspot.com
    "River Stable" Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! A ten srokacz...
    Pozdrawiam

    Blog: konskateoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie maluszki, najbardziej podoba mi się srokacz.
    Blog: clairdale-ridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne :D
    dopiero zaczynam :http://modelingkoni.blogspot.com/
    PS: ty mnie zmotywowałaś do stwarzenia bloga :)
    Jesteś wspaniałą blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne SMyczki ♥
    Zapraszam:
    skbrzoza-modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne SM-ki, zdecydowanie najbardziej podoba mi się wątrobiany gniadosz - ma w sobie to coś.

    Zapraszam na bloga -> http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie lubiłam jak mi się jakieś moldy w kolekcji powtarzają, ale te źrebaczki są bardzo sympatyczne :)
    Mój blog: czarkolekcjonerstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. http://stajniagaloppo.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już gniadego źrebaczka, ale resztą zdjęć mnie zadziwiłaś!
    Dawno Cię u mnie nie było :( Zapraszam.
    http://stadninakonilot.blogspot.com/
    Pozdrawiam.
    Wiola<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrebaki śliczne ♥♥
    Ps. Moj blog ma 2 posta o derkach
    Jesteś super blogerka! Moją ulubioną :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wie ktos może jaki rozmiar ma ten zrebak?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ktoś chce, może wpaść: stadninakonihipos.blogspot.com :)
    Źrebaczki przeurocze, na 100% nie narzekałbym, że mam je jako powtórki
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. schleichemci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. schleichemci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne koniki
    mojakolekcjakoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. http://koniedalmypuppywater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze maluchy :)
    schleich Roxy
    schleichdoni.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)