poniedziałek, 5 września 2016

Breyer Classics - Zestaw koni Cloud's Encore nr 1728

Zacznijmy od tego, że nazwa, którą spotykamy w niektórych polskich sklepach - zestaw 4 ogiery - jest całkowicie błędna.

Breyer Classics numer katalogowy 1728 - Cloud's Encore, to cztery modele wzorowane na żywych dzikich mustangach mieszkających w USA, a dokładniej w górach Pryor na granicy Montany i Wyoming. Są to:

  • Cloud (ogier),
  • Feldspar (klacz "żona" Cloud'a),
  • Mato Ska (roczniak, syn Cloud'a),
  • Encore (źrebak, córka Cloud'a).



Dziś tylko fotki, jutro opiszę trochę modele.

Cloud:





Feldspar:





Mato Ska "Silver Bear" w języku Siuxów, nazywany też Mica:





Encore:





W zestawie znajduje się też dwustronny plakat - po jednej stronie jest zdjęcie ogiera Cloud, a po drugiej źrebaka (źróbki? skoro to dziewczynka ;) ) Encore.


Mam te moldy w innych maściach, więc taka prawie rodzinna fotka ;)


Do jutra!

11 komentarzy:

  1. Zestaw jest bardzo ładny, ale classics to nie moja skala, chodź Mato Ska bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podoba jego maść - karo-dereszowata :)

      Usuń
  2. zobacz!!111111111 :D
    https://www.youtube.com/watch?v=MBRCluNREqI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :D nie odważyłabym się robić takiego maleństwa. Na samą myśl mi się ręce trzęsą ;)

      Usuń
    2. zastanawiam się jak ona to robi, że nic jej się nie łamie i nie kruszy w trakcie.
      kojarzysz te jajoserki z biedronki? teraz dodają do nich pegzaojednorożce :D trafiły mi się cztery różne :D :D :D

      Usuń
    3. Specjalna masa to musi być. Apoxie? Może mówiła, ale nie oglądałam tak dokładnie.
      Pegazojednorożce?! Ja kcem!! Tylko w moim mieście w biedronkach jakieś potwory i wściekłe ptaki :/ Ale może jakaś nowa dostawa była? Trzeba się będzie przejść :>

      Usuń
    4. trzeba trzeba :D
      wściekłe ptaki były akurat fajne, duże i ładnie zrobione. Potwory są okropne, nie kupuj :D u mnie za to ostatnio byli piraci2, miałam już jakieś figurki z tej serii, bo czasem się powtarzają, nic ciekawego.

      Usuń
    5. Mam! To są "Anielskie Kucyki Jednorożce" - kto wymyślił tę nazwę? Ale zwierzaczki zacne :3

      Usuń
  3. Kiedyś planowałam ten zestaw, obecnie raczej do mnie nie trafi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właściwie tylko klacz podoba... ale już ją mam w sumie, tylko w innym malowaniu. Więc też nie przygarniam.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba zestaw. Szczególnie Mato Ska. Jak budżet pozwoli to napewno przygarne te piękności. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)