środa, 7 września 2016

Akcesoria dla modeli od Silver Stallion Saddlery

Wszystkie pokazane tu akcesoria zostały wykonane przez autorkę bloga:
Silver Stallion Saddlery <--- zapraszam do klikania w link, bo więcej wspaniałości do oglądania (oraz kupienia) się tam znajduje :)

Zaczynamy minionkowo! Model to wałach haflinger firmy Scheich.

Komplet składa się z derki oraz kantara. Derka ciut przyduża na kuce, lepiej wygląda na dużych koniach.



Derka zapinana jest pod brzuchem oraz na piersi. Kantar jest regulowany i ma minionkowy materiał na potylicy oraz na chrapach.


W komplecie także żółty uwiąz. Model - klacz Quarter Horse Schleich.


Następna rzecz - szara derka polarowa na zimę oraz granatowo-różowy kantar sznurkowy z kółkami do zapinania wodzy. Model to ogier Camargue firmy Schleich.


Derka zapinana jest na piersi, a z jednej strony ma logo SS Sadlery.


Można w nią ubrać także zimnokrwiste konie - model niżej to ogier perszeron firmy Schleich.


Wodze od kantarka można także użyć jako uwiąz :)


Jeszcze fotka na klaczy lipicańskiej Schleich:


A to komplet w stylu barokowym - czarne ogłowie oraz siodło z popręgiem, a także czerwony czaprak. Model to klacz fryzyjska firmy Schleich.


Popręg zapinany jest na 2 sprzączki (po obu stronach). Czaprak ma niebiesko-białą lamówkę.


Ogłowie w pełni regulowane i rozpinane. Wszystkie dodatki oraz wędzidło są w kolorze złotym.


Piękna "maska". Jestem pełna podziwu dla wykonania tej niewielkiej przecież rzeczy :)


Wodze są rozpinane na środku.


A na zdjęciu niżej wałach lipicański Schleich.


Jak Wam się podobają te rzeczy? Mnie baaaardzo. Dziękuję raz jeszcze za ich wykonanie :)

Akcesoria dla większych modeli (Breyer Traditional) zrobione przez Juliett można zobaczyć także w TYM POŚCIE - klik.

Pozdrawiam gorąco, Capricorn

PS Ostatnio było dużo postów z Breyerami, więc teraz skupimy się na mniejszych konikach. Chyba, ze macie jakieś życzenia, co opisać, to proszę o info w komentarzach :)
Pa!

12 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy! SS Saddlery robi piękne akcesoria, podziwiam talent do robienia tak cudnych małych rzeczy! :D
    Fajnie, że będą teraz posty o mniejszych modelach. Coś dla mnie. :)
    Zapraszam do mnie
    http://konieschleichmojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby miło, gdyby zrobiłaby pani porównanie Barbie-breyer trad, ale chętnie poczytałem jakieś nowe posty o SM lub Mini Whinnies. Mógłby też pojawić się post o skali HO czyli 1:87, lub tutorial na coś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy robi SSS! Muszę coś wreszcie u niej kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Capricorn, a zrobiłabyś może jakiś rajd na SSO?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy od Julii są bardzo ładne i bardzo dopracowane. Oglądam każdy post, a obok sprzętu zdecydowanie nie mogę przejść obojętnie(: Najbardziej podoba mi się urocza Minionkowa derka, bo dodaje uroku, reszta też jest świetna - ogłowie i siodło są jedyne w swoim rodzaju.

    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Czy orientuje się Pani, kiedy Big chex to cash będzie dostępny w Monocerusie?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To mój pierwszy komentarz i nie wiem za bardzo jak działa wstawianie ich :'/ zaczynając od posta SS saddlery robi PIĘKNE rzeczy-podziw. Moim największym osiągnięciem jest niedokończony kantar dla mojego pierwszego i na razie jedynego trada który przyszedł od Pani we wspaniałym stanie za co dziękuję ;)jestem mega zadowolona :D! I takie pytanko mam Gg Valentine i Heartbreaker są wycofani czy to tylko ja mam jakieś zwidy? Znaczy nigdzie nie widziałam takiej informacji, ale ich nigdzie ostatnio nie ma... Co do postów nie mam jakichś wymagań :P ale może schleichy 2017? Można znaleźć w Internecie już jakieś zdjęcia. Mi osobiście się nie podobają, takie zabawkowate :/// no, ale to moja opinia. To chyba by było na tyle. Jakby co to będę się podpisywać Srokata. C: Ps. Pani blog jest świetny ;) będę komentować pewnie rzadko, ale czytam, czytam posty tu :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry, Czy Don't look Twice będzie jeszcze dostępna w monocerusie?

    OdpowiedzUsuń
  9. OMGGGG 0.0 <3 Te minionki... Muszę to miec xD
    Zapraszam na n/n, tym razem już o wyrobach !: )
    leksandtoska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jej akcesoria. I nagle naszła mnie ochota na stworzenie czegoś takiego (nie, nie, nie. To co stworzę nie będzie przypominało nic, co miało przypominać, ale ciiiiii :) ). Wiem data (chyba to nie jest to aż tak ważne).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)