wtorek, 6 stycznia 2015

Schleich - źrebaki zimnokrwiste

Piękna pogoda dziś u mnie była i udało mi się zrobić parę zimowych fotek ze źrebakami.

Uświadomiłam sobie, że bardzo rzadko biorę na sesje konie Schleich, a przecież tak wspaniale prezentują się na zdjęciach. Często z zachwytem oglądam fotki na Waszych blogach, a sama tak zaniedbuję te modele. Dlatego dziś parka moich ulubionych źrebaków zimnokrwistych:

Schleich 13671 - klaczka rasy Clydesdale
Schleich 13736 - klaczka rasy Shire

Shire:

Clydesdale:






Shire:

Clydesdale:

Który model wolicie? Ja chyba Shire :)

Macie jeszcze tory, bo fajnie wyszły ;) Aparat pod światło złapał "tęczę", trochę tylko ją uwydatniłam.



Papatki!

13 komentarzy:

  1. Słodkie zrebola ^_^ Musze kupić zrebaka shire,bo jest przepiękny :) Myślałam że to ogierek ;P. Clydesdale mam i jest ok :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki :) Muszę sobie sprawić oba źrebolki :) Zapraszam do mnie na pierwszy rozdział opowiadania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki !Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Schleich prezentują się niewątpliwie świetnie na fotach, tylko trudno im dobrać skalowo otoczenie :/. Dlatego wolę zabierać na sesje trady :P
    Źreby wyglądają ślicznie w tym śniegu :). Clydesdale'a mam i bardzo lubię, bo wdzięczny z niego model. Shire chętnie bym zakupiĺa gdyby nie ta nieszczęsna sierść xd. Co poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Capricorn, czy zastanawiałaś się nad wprowadzeniem opcji wysyłki Paczkomatem w Twoim sklepie? Gabarytowo to bardzo dobra opcja dla figurek, a kosztuje mniej niż paczka pocztowa- ok. 7 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne fotki. Shire bardzo lubię, Clydesdale ładna, choć nie posiadam. Tory cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki! Jeden ma bardzo fajną rzeźbę sierści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszły! :D zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koni schlaich cz jak sie pisze aie slodkie kochammm







    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałą sesja :3. Coraz bardziej ciągnie mnie do źrebaka clydesdale, zwłaszcza, że w 2016 zostanie wycofany. A mam resztę jego rodziny, dlaczego nie? :)
    Emka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)