piątek, 9 stycznia 2015

Breyer Traditional - Grullo Pinto nr 1703

Breyer Traditional - Grullo Pinto nr 1703

Myszato-srokaty ogier w skali 1:9 na moldzie Ethereal (zwanym też Conquistador) wprowadzonym do sprzedaży w 2006 roku, a wyrzeźbionym przez Kathleen Moody.

Ten model to nowość roku 2013. Długo zwlekałam z jego zakupem, ponieważ nie do końca przekonuje mnie ta rozwiana grzywa i ogon. Jednak model stał się coraz trudniejszy do zdobycia i pomyślałam sobie, że teraz albo nigdy. Tym bardziej, że w innych malowaniach mi się zupełnie nie podoba.


Co mnie do niego przekonało? Przede wszystkim maść. Po prostu spodobał mi się ten wzór łat na koniu. Poza tym posiadam w swojej kolekcji klacz i źrebaka pinto i ten ogier będzie do nich wspaniale pasował.


Ale przede wszystkim zwróciłam uwagę na oczy! Czesiek ma jedno niebieskie (rybie) oko, a ten ogier ma aż dwa! Dwa razy więcej słodyczy ;)


Jeszcze bardziej podoba mi się prawa strona konia. Myszata maść z pręgą grzbietową i pręgowaniem na nogach jest ożywiona białymi plamami, dzięki temu koń nie przypomina konika polskiego ;)


Ogier tylko na podniesionej nodze ma wyrzeźbioną strzałkę. Kasztany oczywiście są na czterech. Żyłki zaznaczone są tylko na pysku. Jest niezbyt dużo zaznaczonych mięśni, co mnie osobiście odpowiada.


W moim odczuciu - model nie dla wszystkich, ale świetnie prezentuje się na półce.


Ale czekam na wiosnę, bo do dzisiejszej aury koń pasuje aż za dobrze - mało go widać na ziemi pokrytej śniegiem. Kamufluje się idealnie.


Bonus - znajdź konika :)


Bardzo dziękuję Wam za życzenia - sprawiliście mi wielką radość :D

Życzenia złożyło mi wczoraj także Google ;)


Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! :D gratulacje nowego modelu! ^^ mnie również zachwycają jego rybie oczy. Sesja wyszła Ci naprawdę świetnie - pozazdrościć, u mnie nie ma śniegu :c
    Pozdrawiam :)

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Konisko podobnie jak zdjęcia cudne ! ^^
    Pozdrawiam !
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny model! Ja sporo rozmyślam nad jego kupnem, no ale muszę się jeszcze nacieszyć Harley D Zip!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała nowość w kolekcji. Mnie też te oczy kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, coraz bardziej go chcę :P a miałam się ograniczać -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, przystojniak :D.Fajna poza, maść cudowna (kocham srokacze ^^), oczy jeszcze cudowniejsze :D.Grzywa nietypowa, ale podejrzewam, że da się przyzwyczaić.Poza tym ten różowy nochal :3!Mam nadzieję, że może kiedyś do mnie zawita :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki przystojny <3 Śliczny jest <3 I ta poza ;)
    Candy

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten model jest piękny! ♥. uwielbiam go! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny model! Właśnie zastanawiałam się nad jego zakupem, ale wygrał mój wyścigowiec Frankel :) Pojawi się u mnie dokładnie 26 stycznia! Pozdrawiam i gratuluję modelu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ok ale grzywa tak slabo :/ pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! ;). Zazdroszczę Ci, bardzo chciałabym mieć breyera! Ale wiesz, nigdy jakoś pieniędzy nie ma, dodatkowo nie umiem się zdecydować, taki wybór xd. A jeszcze zawsze jakoś schleichy wygrywają, są zupełnie inne... Może kiedyś :).

    Pozdrawiam!
    Emka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny!!! Mam nadzieję że do mnie też wkrótce zawita :)Uwiodła mnie jego pozycja, maść i oczywiście oczy! KOCHAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten model urzekł mnie swoim uroczym pyszczkiem od razu, jak go zobaczyłam! Osobiście lubię modele z rozwianą grzywą :) Prawdopodobnie ogier znajdzie się w mojej kolekcji jak tylko będzie dostępny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)