poniedziałek, 26 stycznia 2015

Schleich 42113 - Jeździec rekreacyjny z koniem i siodłem

Schleich 42113 - Jeździec rekreacyjny z koniem i siodłem (Freizeitreiterin; Recreational rider)
Jeden z trzech zestawów jeździec + koń + rząd koński, które pojawiły się we wrześniu 2014 roku.



Zacznijmy od konia, a raczej od klaczy. Moim zdaniem jest to haflinger - kasztanowata maść, rozjaśniona grzywa i ogon, niewysoki wzrost. A Wy jak sądzicie?


Koń nie jest zbyt wysoki, dla porównanie z klaczą haflinger nr 13606 z roku 2006. To już czwarta klacz tej rasy firmy Schleich - widocznie jest to bardzo popularna rasa "rekreacyjna".


Klacz ma na sobie założone owijki w kolorze pastelowym fioletowym. W tym samym kolorze jest czaprak pod siodłem, który jest malowanym elementem siodła - nie da się go zdjąć. Niestety owijek także nie da się ściągnąć, bo są na trwałe namalowane na nogach konia. Gdyby nie to, zestaw uważałabym za idealny ;)


Również amazonka ma na sobie dodatki w kolorze pastelowo-fioletowym - koszulkę z krótkim rękawem, elementy kasku, a nawet gumkę we włosach. Ubrana jest też w specjalną kamizelkę chroniącą przed urazami. Schleich chyba chce skłaniać młodych jeźdźców do bezpiecznej jazdy i dlatego ubiera swoje figurki w takie akcesoria. Wcześniejsi jeźdźcy jeździli bez kamizelek oraz bez kasków, teraz się to zmienia.


Siodło oraz ogłowie wykonane są z brązowej gumy, którą można trochę naciągać, żeby przełożyć ogłowie nad uszami konia. Siodło ma sporą regulację, więc na pewno będzie pasować na wiele różnych modeli. Chciałabym bardzo odczepić zestaw od tekturki i potestować, ale jest na sprzedaż, więc nie mogę tego zrobić. Choć bardzo bym chciała tę parę przygarnąć...


Dziewczyna, tak jak i koń, jest dość dokładnie pomalowana i ma całkiem ładną buzię. Zestaw polecam, można go zakupić w sklepie.


Pozdrawiam gorąco!

P.S.
Mam na sprzedaż nieużywaną derkę polarową na kuca (żywego!) oraz kantar i uwiąz w kolorze fioletowym pastelowym, prawie identycznym, w jaki mają na sobie dodatki amazonka i koń. Był to prezent, ale niestety nie mam już konia, więc mi się nie przyda :( Może chciałby ktoś kupić?
120 zł za komplet (derka, kantar, uwiąz, dodatkowy karabińczyk) - przesyłka kurierem GRATIS
Jutro ją pomierzę i dam więcej fotek zrobionych w świetle dziennym.


Zbieram na szczytny cel - na opisany wcześniej zestaw (amazonka jest do mnie podobna, a na dodatek też lubię fioletowy kolor), więc kupujcie, proszę :)

21 komentarzy:

  1. Moje marzenie ! <3
    Bardzo fajny post !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten zestaw (chociaż czasami tfarz jeźdzcia mnie przerażała =/ )
    Masz też jakieś inne zestawy Schleich? Bo na monocerusie jest tylko ten. A bardzo ładny jest ten z białym koniem (co ma nauszniki i ochraniacze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z białym koniem oraz westernowy też będą w sklepie, ale w lutym. Na razie nie ma ich na hurtowni niestety.

      Usuń
  3. Bardzo fajny ten zestaw ;) Również sądzę że to haflinger ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja posiadam zestaw westernowy, bardzo fajny. Ten mi się podoba, ale coś mi nie pasują nóżki tej klaczki i ciągle się waham, a skoro są schleich 2015 to.. zdecydowanie musi zaczekać ;)
    Miałaś własne piękne, żywe konisko?
    Pozdrawiam
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłabym ten fioletowy zestawik bo cudny, niestety nie mam pieniędzy :c
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym fioletowy zestaw ,ale myślę że koń który ma ok.170 się w to nie wciśnie a szkoda bo ładny :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kucyka , więc byłby idealny ! :D Tylko prosiłabym o dokładniejsze wymiary ;) Jakby co to kucyk ma 115 cm w kłębie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Derka ma 130 cm długości, nie wiem, na jaką wysokość konia. Zajrzyj do następnego posta, tam są wymiary :)

      Usuń
  8. Wreszcie jest kolorowy czapraczek:D a ogólnie to nie jestem przekonana co do tych siodeł z schleich, ponieważ te popręgi ciągle sie urywający. Ja na przykład mam siodło stare rekreacyjne i mam juz tylko jedną ostatnią wielkość i z moich schleich pasuje najlepiej tylko na starą klacz islandską i podobnie mam z siodłem skokowym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba się delikatnie obchodzić z nimi. Dobrze, że można siodła kupować w takich małych zestawach, a nie tak jak kiedyś za 80 zł z jeźdźcem.

      Usuń
  9. A to siodło nie ma jeszcze roku i sie z nim nigdy nie szarpałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw!!! Szkoda, że go nie zatrzymujesz bo z chęcią zobaczyłam bym więcej zdjęć. Gdybym miała kucyka od razu kupiłabym derkę bo kocham fiolet we wszystkich odcieniach :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajny zestaw :).W klaczy podoba mi się jej poza i świetna grzywa, ten wiaterek ^^.A owijki można przeżyć, bo ładne są.Może kiedyś do mnie trafi :).

    OdpowiedzUsuń
  12. 130cm na górze, czy na dole? ;)
    http://abg-horsesport.pl/all/rozmiary_derek.jpg

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zestawy - zarówno schleich i na prawdziwego konika :) też uważam, że to haflinger :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdyby to był bull to.bym.się skusiła bo sama uwielbiam fiolet

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej ja terz myśle że to haflinger

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten zestaw schleich i nigdy noe wiedziałam jaka to rasa a dzięki tobie wiem dziękuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)