czwartek, 12 grudnia 2013

Yyyyyhaaaaaaaaaa!

Yeah!

10 komentarzy:

  1. Nie ma to jaki spiderman na koniu :D Świetne zdjęcie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, dobre xD Ale pięt w dół nie skierował xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być! Następnym razem go przypilnuję.

      Usuń
  3. Świetne ;).
    Marcepanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakby spiderman wyglądał na breyerze:)
    Fajna fotka poza tym.
    ----
    Konie-schleich-wikusi.blogspot.com - n/n zapraszam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Nawet po koniu widać ile razy uratował świat . Daj mu marchewkę ode mnie ;)
    Pozdrawiam ,u mnie n/n .
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super parka, z nimi świat jest bezpieczny.
    Sophijka napisała nową notkę - zapraszam na deterra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre... Ty usadziłaś na koniu Spider'a, a ja Vader'a.
    PS. Ja też mam takie siodło! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)