niedziela, 15 grudnia 2013

Jeździec idealny?

Znalazłam jeźdźca idealnego. Prawie. Ma tylko jedną wadę. Taką maluśką. Jest Spidermanem.

No bo wyobraźcie sobie:
Czworobok. Konkurs ujeżdżenia. Totilas wjeżdża na arenę. A na nim Spiderman.
Nie.....
To może tak:
Arena. Z jednej strony cielak. Na arenę wjeżdża Topsails Rien Maker. A na nim Spiderman.
Nie....
Witam, nazywam się Spider. Poproszono mnie o prezentację moich możliwości. Oto jestem. Najpierw wsiadam na konia. Koń to klacz haflinger - Breyer Classics. W kłębie około 12,5 cm. Ja mam około 15,5 cm. wzrostu.
No to jedziemy. To siodło jest trochę za duże jak na mój zgrabny tyłeczek.
Dobra. Takie jeżdżenie jest nudne. Trzeba je trochę ożywić.
Mogę też uprawiać Jogę i kierować stopą.
A teraz ćwiczymy.
Jazda bez trzymanki i bez siodła!
A teraz na martwego Indianina.
Dobra koniec już tego. Dziękuję za oglądanie mnie.
Chodź koniu, miło mi się z tobą współpracowało.
Co o nim sądzicie? Niestety ja znalazłam tylko jedno zastosowanie dla niego w roli jeźdźca. Jak zrobię odpowiednie ubranko, to Wam pokażę.
Spider razem z siwym koniem (ze zdjęcia z poprzedniego posta) i z dwoma siodłami trafili do mnie z SH. Kosztowali złotówkę :D

How do you like my new rider? He has got only one imperfection - he is Spiderman ;) Can you imagine Spiderman on Totilas or Topsails Rien Maker? It's really hard to do so...

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Faktycznie ,jako jeździec jest naprawdę dobry . Srebrna czy złota odznaka ? :D
    Nie mogę się doczekać ,aż pokażesz tego pana w nowym ubranku (jeśli dobrze zrozumiałam to zamierzasz zrobić).
    Pozdrawiam :)
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda jako jeździec na breyerach.
    Tylko zrób mu ten strój to będzie jeszcze lepiej:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę dobrze sobie radzi i myślę, że po kilku przeróbkach do dresażu będzie jak znalazł ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. No no ! Teraz nawet o" piętach w dół " pamiętał :3

    Z tego co widzę ma duże możliwości ruchowe , fajnie będzie go układać do zdjęć . Tylko faktycznie strój mu trochę nie pasuje xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet Spiderman zakochał się w jeździectwie :D Po przeróbka będzie z niego świetny jeździec, jego ,,ruchomość" pozwala usadzić go w każdym siodle i stylu jeździeckim, a to wielki plus. Gdyby istniała jego mniejsza wersja to z chęcią znalazłabym dla niego miejsce, aby opiekował się moimi rumakami :D Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)