poniedziałek, 10 października 2022

CollectA - Koń kłusak orłowski klacz 88961

CollectA 88961 - koń kłusak orłowski klacz (Oryol Mare Dark Grey) - nowość na drugą połowę roku 2022.

W firmowej nazwie jest błąd - powinno być "Orlov Trotter", ale tak wydrukowano w katalogu i tak jest ona przedstawiana w necie.


Klacz, jak przystało na tę rasę, pokazana jest w kłusie. Maść to ciemny siwek z jabłkami i bardzo się cieszę, że właśnie ją wybrano, bo jak wyobrażam sobie tego kłusaka, to właśnie takiego.


Zbliżenie na głowę. Ponieważ jest to europejska rasa, to koń nie ma wystrzyżonej za uszami grzywy.

Grzywa jest jasna, prawie biała, natomiast ogon ma ładne przejścia kolorów. 


Podoba mi się sposób malowania jabłek na tym modelu. Może nie jest idealny, ale dużo lepszy od jakichś dziwnych łusek czy kółek.


Konik ma wyrzeźbione kasztany, ale nie są one pomalowane. Strzałki oczywiście również posiada.


Porównanie z kłusakiem orłowskim firmy Mojo Fun (Animal Planet).

Klacz oczywiście znajdziecie na Monocerus.pl :)

Pozdróffki!

PS

Nie spodziewaliście się wpisu dzień po dniu - nikt nie spodziewał się wpisu :P

Pa!

5 komentarzy:

  1. Opiszesz smoka wawelskiego z collecty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nie sądziłam, ze coś takiego istnieje!

      Usuń
  2. O kurczę, ale ona śliczna. Spodziewałam się, że będzie wyglądać o wiele gorzej, a do tego ta maść, naprawdę fajnie wykonana. Z całej siły staram się nie dodać jej do mojej listy życzeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, aż mnie ten wpis zdziwił .-.
    A co do konika, to muszę go kupić, normalnie zakochałam się od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak: jest w porządku. I tyle. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)