niedziela, 7 sierpnia 2022

CollectA - Koń jakucki ogier 88951

Nowość 2022 CollectA - Koń jakucki ogier nr katalogowy 88951 (Yakutian Stallion Grey).


Jest to całkowicie nowy mold tej firmy wyrzeźbiony oczywiście przez panią Deborah McDermott.


Przedstawia biegnącego siwego ogiera jakuckiego. Po małej ilości sierści wnoszę, że jest on w szacie letniej, ale posiada piękną włochatą "bródkę".

Model nie jest cały biały - posiada przyciemnienia na nogach, pod brzuchem, na piersi, na pysku, przy oku. Również ogon jest ciemniejszy. Szkoda tylko, że kopyta są jednolicie szare. Ale za to ma pomalowane i wyrzeźbione kasztany.

Koń ten nie jest duży, więc i model jest wielkości kuców tej firmy. Dzięki temu nadaje się dla jeźdźców z firmy Schleich, bo pasuje do nich wielkością.

Jakby ktoś go chciał zakupić, to ja mam swojego z Monocerusa, link: CollectA koń jakucki na Mono

Firma: CollectA

Nazwa moldu: koń jakucki (ogier)

Rok wydania moldu: 2022

Rok wydania modelu: 2022

Rzeźbiarz: Deborah McDermott

Skala 1:20 (Little Bits)

Wymiary figurki około: wysokość (w uszach) 10,5 cm x długość 15,5 cm

Jakucki jest chyba moim ulubionym koniem z tegorocznych nowości tej firmy, a na pewno z tych, które się ukazały do tej pory. A wydaje mi się, że mało ludzi go kupuje, ciekawe czemu? Może ta rasa taka nieznana? Jak myślicie?

Pozdrawiam i mam nadzieję, że do końca wakacji uda mi się częściej tu coś pisać.

Miłego odpoczynku!

2 komentarze:

  1. Ja to na przykład nawet nie wiedziałam, że CollectA ma taki model, ale konik bardzo przypadł mi do gustu i myślę, że za jakiś czas się u mnie pojawi.
    Pozdrawiam!

    thewindwood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny :D technicznie to się nie przyglądałam ale ogólnie fajne wrażenie! Słodziak ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)