niedziela, 26 czerwca 2022

CollectA - Koń noriker klacz i źrebię

Nowości CollectA 2022 - kasztanowate konie rasy noriker:

CollectA 88953 - klacz (Noriker Mare Flaxen Chestnut)

CollectA 88952 - źrebię (Noriker Foal Flaxen Chestnut)


Oba konie zostały wyrzeźbione przez panią Deborah McDermott, która obecnie rzeźbi chyba wszystkie konie dla firmy CollectA.


Klacz to jasny kasztan z konopiastą grzywą i ogonem. Ma fakturę sierści, strzałki i kasztany, a grzywa i ogon są wyrzeźbione całkiem naturalnie.


Na głowie znajdziemy małą gwiazdkę natomiast na nogach nie ma odmian.


Ciało jest ładnie pocieniowane, nie jest to jednolity kolor.


Źrebak to też jasny kasztan, ale jeszcze w źrebięcej sierści. Ma krótką, sterczącą grzywę i krótki ogon.
Jest to młody ogier.


Jego ciało także jest pocieniowane. Zastrzeżenia mam jedynie do malowania grzywy i ogona. O ile grzywa pewnie tak ma wyglądać, to ogon jest po prostu niedomalowany. Ale może to tylko mój egzemplarz tak ma.  


Maluch ma lekko garbaty profil i gwiazdkę na czole, jak jego mama.


Jest jednym z większych źrebaków tej firmy.


Poniżej porównanie z klaczą belgijską Collecta:


I jeszcze porównanie z modelem Schleich, również klacz belgijska:

Co sądzicie o tej parce?


Te i inne nowości CollectA 2022 możecie zakupić oczywiście na Monocerus.pl, a dokładnie tutaj:


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Śliczniutkie są, zwłaszcza kolory źrebaka, o boskim, garbatym nosie już nie wspomnę. Szkoda, ze nie ma pociągowych w stali 1:12, bo bym brała, jak szalona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem git, ten dorosły to taki troche konik ze szkółki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać,że całkiem ładne te modele CollectA ma w tym roku. Możliwe, że za jakiś czas się skuszę, bo póki co to przyjechał do mnie Altynai z Monocerusa :D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    https://lynnvael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydają mi się trochę jak konie ,,idealne"...Strzałki, kasztany, wicherki i inne...Niektórym modelom tego brakuje, ale mimo to, ta parka chyba nie zawita u mnie w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klacz ma super grzywę i bardzo przyjemny pysk, ale jej całokształt nie przypadł mi raczej do gustu. Źrebak jest straaasznie masywny, zresztą jak większość "kolekciakowych" nowości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się akurat BARDZO podoba ta masywność u źrebaka - choć nie wiem czy jest realistyczna, gdy odnosimy się do tej rasy. Myślę, że maluch idealnie nadał by się nie tylko na półkę, ale także do produkcji filmowych! :3 uwielbiam go!

      Usuń
  7. Szybko klikam w link i kupuję! Ta klacz Mi tak się spodobała, że muszę Ją mieć. A źrebak przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)