poniedziałek, 6 czerwca 2022

Breyer Traditional - Kennebec Count 599

Breyer Traditional - Kennebec Count nr 599 produkowany w latach 2005-2007, a więc już wycofany.


Mold jest nazwany "Kennebec Count", ponieważ jest to pierwsze jego wydanie i przedstawia konia rasy morgan o tym właśnie imieniu. Jego rzeźbiarką jest Kathleen Moody.


Model bardzo dobrze przedstawia cechy rasy - ma szerokie czoło z rozstawionymi uszami, głowę lekko wklęsłą...


szeroką klatkę piersiową a całe ciało zwarte i dość krótkie. Model jest dość mały, bo ma "w uszach" 22 cm wysokości, ale to dlatego, że jego głowa jest wysoko podniesiona.


Grzywa i ogon są obfite. Model ma wyrzeźbione strzałki oraz kasztany.


Rzeźbiarka nadała włosom falowany wygląd. Podczas robienia tego zdjęcia miałam u siebie 2 modele na tym moldzie - kasztanowatego Kennebeca oraz srokatego Chilli.


Srokacz jest u mnie już od ładnych paru lat, ale jakoś nie doczekał się posta, choć nawet miał już sesję zdjęciową. Nie wiem, czemu tak się stało, bo uważam, że jest on bardzo ładnym modelem. Należy mu się post!


Post miał natomiast (choć tylko pudełkowy) inny model na tym moldzie, który był nawet dostępny w Polsce, a mianowicie Weathermont Ethan:




Zdjęcie z lalkami Classics oraz Traditional:


Porównanie z koniem rasy morgan z firmy Schleich:


Oraz porównanie z innymi modelami Breyer Traditional. Ten najwiekszy to Tiz the Law, a ten najmniejszy to kuc walijski Ethel:




Jak Wam się podoba? Wolicie kasztana, czy "łaciatka"?


Foty robiłam wiosną, gdy kwitły drzewa.


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Jestem prawie pewna, że to Monisza ode mnie :') Miło, że znalazł nowy super dom <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak piękny! Dodatkowo to morgan, moim zdaniem piękna rasa. Mega :* Jaka szkoda, że już jest wycofany i że to trad. Drugie malowanie też ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pytanie. Czy któryś koń na tym moldzie NIE jest wycofany? Tak jak już mówiłam, moim zdaniem jest przeuroczy :P

      Usuń
  3. Hmm, mi jakoś nie przypada do gustu, jeśli chodzi o to malowanie, ma taakie zdziwione oczy:P Jeśli można spytać, czy będzie może Sweet Pea na monocerusie? Jeśli tak to kiedy? Chcę zamawiać Cloud's Encore i Tor'a, ale boję się że jak zamówię to się okaże że akurat jest Sweet Pea;) Chociaż wątpię, ale lepiej się spytać, bo jest Rocky i Scooter:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, pisałaś gdzieś może o co chodzi z tym klubem Premier Collection? Czy coś takiego :P ja niby wiem co to ale zastanawiam sie kto w nim jest :D tzn. jak się do niego dostał (nie żeby mi to było potrzebne i tak bym napewno nie mogła dołaczyc ale lubie zbierać informacje o breyerach to takie dziwne hobby xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowe hobby, musze przyznać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)