środa, 24 sierpnia 2022

10 lat bloga! Czy będzie więcej?

Prowadzę tego bloga o modelach koni już od 10 lat!

Założę się, że niektórzy odwiedzający mają właśnie tyle lat :D Może są też młodsi? Jednak wszystko jedno ile masz lat - dziękuję Ci, że wpadłeś tutaj i pooglądałeś zdjęcia, które zrobiłam, a może nawet poczytałeś trochę tekstu przy okazji ;)

Na blogu znajdziesz dużo informacji o plastikowych konikach. Zostaną one na długo i mam nadzieję, że jeszcze nie raz się przydadzą. Ale czy będą nowe wpisy?

Woda i Ogień - dwa dekory Breyer: High Tide oraz Solar Flare

Na razie nie mam zamiaru zamykać bloga. Niestety mam na niego bardzo mało czasu. Może zmieni się to za parę lat, ale obecnie czas, albo raczej jego brak, jest głównym powodem tego, że posty są rzadko a jak się pojawią, to opis zdjęć piszę z opóźnieniem.

High Tide (Wysoka Fala) - przezroczysty dekor Breyer Classics

Ktoś zarzucił mi, że wpisy są ostatnio mało osobiste, krótkie i "suche". No cóż, zgadzam się z tym. Są krótkie, bo nie mam czasu na długie pisanie. Obecnie będzie krótko, albo wcale.

Solar Flare (Rozbłysk Słoneczny) - dekor Breyer Classics

Przez ostatni rok wpadło do mojej kolekcji dużo różnych modeli i naprawdę żałuję, że nie mogę im zrobić fotek takich, jakbym chciała. Zastanawiam się, czy nie zacząć robić fotek "na szybko" na półce lub na podłodze... Nie lubię tego, ale na bezrybiu i rak ryba jak mawiają.

Bourbon - artist resin od Anna Zaharenkova w skali 1:9

Zobaczymy, jak będzie. Trzymajcie kciuki, żeby się udało wygospodarować więcej czasu, bo czasem ten blog jest mi bardzo potrzebny. Pomaga mi się zrelaksować, odpocząć i zapomnieć choć na chwilę o problemach.

Liberty - dekor Breyer Traditional 

A na fotkach możecie zobaczyć kilka modeli, które czekają na opisanie.

Palominek opisany, kary srokacz to Cochise - "Little Jo", gniady srokacz jest już opisany

Jednorożce na moldzie klaczy i źrebaka - czekają od grudnia na opis. Niedługo się doczekają.

Diadem & Alcor - Breyer Traditional 

Andaluz czeka jeszcze dłużej. To "wykopek magazynowy". Mam nadzieję, że niedługo wydadzą jakiś model na tym moldzie, bo jest świetny.

Hickstead jest na blogu, Andaluz czeka, kasztan też już jest opisany, to Nazruddin

Niedawno przyjechała do mnie także "czwarta Zenyatta", czyli jeleni Achał-Tekin.

Tiz the Law, Akhal-Teke oraz Zenyatta - Breyer Traditional

Mam też modele jeszcze w pudełkach, które czekają na uroczyste otwarcie. Na fotce tylko kilka z nich.


Kiedy wreszcie ktoś wymyśli czas w puszkach, który można kupić i dodać sobie parę godzin do doby? To byłby hicior xD

Pozdrawiam i zapraszam na następny wpis, mam nadzieję niedługo.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu lat w blogosferze. Nawet nie zliczę ile godzin spędziłam na przeglądaniu Twojego bloga, oglądaniu zdjęć i czytaniu opisów. Wchodzę tu od 2015 roku, a więc już 7 lat! Dzięki za tyle fajnych treści. :) Jak dla mnie opisy nie muszą być tak długie jak kiedyś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat! Nie wiem czy były czasy kiedy kolekcjonowałam modele, a nie zaglądałam na tego bloga. Odczułabym brak, jeśli zdecydowałabyś się go zamknąć (choć moim zdaniem decyzja powinna być podyktowana głównie Twoimi odczuciami). Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalszych sukcesow!! 10 lat to juz baaardzo duzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwa galopujące konie koń wodny i ognisty są naprawdę warte uwagi, nie lubię jednak ich grzywy. Ale High Tide jest piękne, ma fajny efekt przeświecania. Ten jego „kolega” tez może być zachwycający.
    Co do bloga to gratki ze chce ci się coś pisać mimo ze pewnie nic nie dostajesz za sam fakt ze napiszesz „trochę więcej niż mogłabyś” i pewnie nie zawsze ci się tez chce. No a opisy są bardzo przydatne dla kolekcjonerów zapewne :). Mam nadzieje ze nie zamkniesz bloga jeszcze przez długie lata, ale to oczywiście twoja decyzja! Życzę motywacji do pisania i żebyś miała wreszcie więcej czasu. Nie tylko na bloga, ale także na życie prywatne i jakieś hobby. :)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam bloga od wczesnej podstawówki, kiedy zaczynałam kolekcjonowac modele. W tym roku pisze mature, niestety kolekcji ze mna juz od paru lat nie ma, lecz nadal lubie wracac do tego hobby i sprawdzac co jakis czas bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. {Wiem data}
    Ja mam jeszcze 10 lat a w sierpniu 11 haha
    Masz piękne konie. Zbieram figurki koni od 2018 r. Aktualnie posiadam 97 koni i zamierzam mieć jeszcze więcej :D
    Pozdrawiam, Maja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)