środa, 1 września 2021

CollectA - Kalendarz adwentowy konie na farmie

Co prawda dziś dopiero 1 wrzesień, ale dzięki Monocerus.pl dostałam możliwość opisania nowości -  kalendarza adwentowego, więc jedziemy z tym koksem ;)

CollectA 84178 - Kalendarz adwentowy "Na farmie" - zwierzęta gospodarskie oraz konie - Nowość 2021 rok.

W komplecie znajdziemy 24 figurki zwierząt - 12 sztuk różnych ras koni oraz krowa, koza, świnia, gęś, kaczka, kura, kogut, osioł, pies, owca, motyl, biedronka.

Figurki są w skali mini około 1:64 co oznacza, że konik ma wielkość około 4,5 cm wysokości.


Dodatkowo z tylnej ścianki opakowania możemy wyciąć mini stajnię, płot i drzewa, dzięki czemu możemy zrobić małą dioramę do zdjęć.


Konie to te same modele, które opisywałam już na blogu, więc jeśli chcecie więcej zdjęć i dokładniejszy opis, to zapraszam tutaj:

CollectA - Mini konie w tubie A1109 / Torebka niespodzianka A1180


Dodatkowo do każdego konika (innych zwierząt nie) dostajemy kartę z obrazkiem i krótkim opisem rasy. Karty mają też na sobie kody, które trzeba zeskanować odpowiednią aplikacją firmy CollectA i konik na ekranie "ożyje". Nie próbowałam z końmi, ale mam dinozaura też z serii AR i nawet udało mi się to uruchomić i dinozaur wtedy "biegał" po moim biurku. Ale tylko raz, bo potem już nie działało. Mam nadzieję, że u Was będzie to działać lepiej.

A z wszystkich kart można ułożyć obrazek. Ale Wam nie pokażę jaki :P


I na koniec zdjęcie z koniem CollectA w skali 1:20, a dokładnie jest to kuc brytyjski:


Widziałam, że niektórzy robią customy z tych mini koni i wyglądają one świetnie. Dlatego polecam ten kalendarz, bo w zestawie modele wychodzą dużo taniej, niż kupowane pojedynczo.

A na zakupy zapraszam tu:

Monocerus - CollectA 84178 - Kalendarz adwentowy konie farma

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Mozna prosic o opis nowych Breyerow Trad? Najchetniej Omegi albo Marca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad jego kupnem na Mikołajki, ale muszę dokładnie przemyśleć, bo nie wiem, czy chce mi się bawić w malowanie tak małej skali, a jako OFki mi się nie podobają :') Aczkolwiek bardzo fajny pomysł ze strony Collecty, liczę kiedyś na więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kalendarz, koniki są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)