wtorek, 24 sierpnia 2021

9 urodziny bloga - cały czas do przodu!

Ostatnie dwa tygodnie obfitowały w wydarzenia nie-konikowe, dlatego nie było postów. Jednak 24 sierpień to ważna rocznica - rocznica założenia bloga - więc czas na post!

To już dziewiąte urodziny bloga - 9 długich lat jesteśmy razem! Nie wiem, jak długo to jeszcze potrwa, ale życzę nam wszystkim, by trwało to jak najdłużej :D


Przeczytałam właśnie zeszłoroczny urodzinowy post i w tym roku nie będę robić żadnych postanowień blogowych - widzę, że nie ma to zbytniego sensu ;) Co prawda kilka udało mi się zrealizować (np. zrobiłam filmiki o prostowaniu nóg modelom - znajdziecie je na moim YouTube oraz próbowałam zrobić medalion z koniem), ale ogólnie nie potrafię trzymać się planu. Daruję sobie więc planowanie i będę "szła na żywioł" ;)

A na zdjęciach moja nowa żywica w skali 1:9 - jest to "Tina" i jej autorką jest rosyjska rzeźbiarka Yana Danilova (Яна Данилова). Strona autorki:
DELIR studio. Sculptors Yana Danilova and Margarita Malova. Russia

Konisko wkrótce będzie miało swój wpis na blogu.

W tym roku przyjechało też do mnie kilka jednorożków. Ten poniżej to Breyer Stablemates o imieniu Opal sprzedawany pojedynczo (nie było go w Polsce - mój przyjechał z zagranicy). Więcej o nim wkrótce.

Kolejnym jednorogiem jest źrebię z firmy Safari Ltd. 801729. Nie mam jego mamy, ale może kiedyś i ona przybędzie.

Kolejnym konikowym nabytkiem jest figurka Funko Pop z serii My Little Pony i przedstawia kuca o imieniu Doctor Whooves. Ci, którzy oglądali Doktora Who pewnie zgadną, kogo on przedstawia ;)

Udało mi się też trochę posprzątać moją kolekcję. Poniżej półki z Breyer Classics oraz modelami firmy Schleich. Wymieniliśmy drewniane półki na szklane dokładając równocześnie ich ilość. Teraz mieści się tam dużo więcej figurek i lepiej je widać. Ostatnia półka to powtórki i mam zamiar wystawić je na olx we wrześniu. Jak będę sprzedawać, to na pewno dam znać.

Zastanawiam się, czy nie przenieść się bardziej na Instagram. Mam wrażenie, że to tam toczy się teraz bardziej życie "figurkowe". Ale jeszcze nad tym myślę. W najbliższych 2 miesiącach powinnam mieć więcej czasu na posty, ale potem może być trudniej, więc krótkie wpisy na Insta byłyby dla mnie łatwiejsze do zrobienia. No nic, zobaczymy, jak to będzie.

To tyle w tym urodzinowym wpisie. Mam tyle do pokazania, że jeszcze tu trochę pobędę i Was pomęczę moimi wpisami ;)

Pozdrawiam Was gorąco i do przeczytania następnym razem - papatki!

2 komentarze:

  1. Hej mam pytanie ile masz modeli
    -Schleich,collecta itp.
    -Breyer:
    Stablemate
    Classics
    Traditional

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, wszystkiego najlepszego! Nie spodziewałam się, że to już tyle lat :0 W każdym razie tak wyjątkowy blog i prawdziwa skarbnica "modelowej wiedzy" zasługuje na najlepsze życzenia :3 Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)