niedziela, 23 czerwca 2013

Wyniki Candy

Dziś losowanie w moim candy :)

Do losowania nagrody nr 1

zgłosili się i spełnili wszystkie wymagania:
  1. Marta P. - blogoschleichbreyerachicollectach.blogspot.com/
  2. Emcia - schleichemci.blogspot.com
  3. Koniara Zosia - konieschleichdiako1907.bloog.pl
  4. we-runcia - alleschleich.bloog.pl/
  5. Michał - michalschleich.bloog.pl
  6. Łucka - gatki-szmatki.blogspot.com
Przykro mi Valhalla - lesne-zacisze.bloog.pl/ - ale na blogu, którego adres podałaś, nie znalazłam wzmianki o candy, więc nie mogę włączyć Cię do losowania :(

A teraz losowanie nagrody nr 1.
czyli we-runcia!


Do losowania nagrody nr 2
zgłosili się i spełnili wszystkie wymagania:
  1. Mangalarga - silver-unicornis-studio.blogspot.com/
  2. Juju - https://www.facebook.com/HorseSchleichPhotohraphy
  3. Damaroy - damaroy.blogspot.com
  4. Kasia G. - cathsmodelhorses.blogspot.com
  5. Joanna C. - celtic-schleich.blogspot.com/
  6. hanna406 - shadowhorses.bloog.pl
  7. Oliwia - konieschleich777.bloog.pl
  8. Nyana - konieischleich.blog.pl/
  9. Natalia - nibylandia-schleich.bloog.pl
A teraz losowanie nagrody nr 2.
czyli Juju!

Gratuluję zwycięzcom!
Zaraz piszę do Was maile z zapytaniem o adres do wysyłki.

Pozostałym uczestnikom dziękuję za uczestnictwo i życzę szczęścia w następnych losowaniach, bo na pewno kiedyś jeszcze candy zorganizuję :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich!

7 komentarzy:

  1. Nie udało się, trudno. W każdym razie, gratuluję zwycięzcom! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy za mozliwosc udziału ;) gratuluje szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, szkoda, że ja nie wygrałam, ale mam nadzieję, że Capricorn zajrzy jeszcze na mojego bloga... Byłoby mi bardzo miło :) Może ktoś jeszcze się skusi? Jak by co to:
    http://konieischleich.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha jednak zdążyłam 1 minuta :D z moim kompem który ma 986 błędów to cud że zdążyłam !
    Gratulacje zwycięzcom.
    Bardzo fajny pomysł jakim był Candy , super :).
    Pozdrawiam egoistka w bryczesach.
    nibylandia-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeejku!! Super :D Nie mogę uwierzyć :D Dziękuję^^
    Kocham tą stronkę :)
    A pozostałym uczestnikom życzę dużo szczęścia w następnych Candy :)
    ~Juju

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom.

    Znam candy z blogów lalkowych i cieszę się, że ktoś wprowadził tą tradycję również u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcom :D!Mam nadzieję, że będziesz kontynuować candy, bo to fajna rzecz :).
    Pozdrawiam
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)