środa, 9 sierpnia 2023

Breyer Traditional - Mojave 1871

Breyer Traditional - Mojave 1871 - nowość lato 2023 - model srokatego mustanga w skali 1:9.

Obecnie trudno go kupić, bo tak szybko się wyprzedał, że nie nadążają z produkcją. Możliwe, że w Polsce pojawi się dopiero w listopadzie.


Mold konia to "Mustang Stallion" zwany także "Fireheart" od nazwy pierwszego modelu z Premier Club. Srokaty ogier to pierwsze wydanie jako RR, czyli model regularny. Wcześniej był jeszcze model wydany na Breyer Fest, więc go nie liczę jako RR. Jego autorką jest Rayvin Maddock.

Fireheart'a opisywałam kiedyś na blogu, jeśli chcecie odświeżyć pamięć, to zapraszam tutaj:


Breyer Traditional - Mojave oraz Fireheart

Figurka przedstawia kasztanowato-srokatego amerykańskiego mustanga z rozjaśnioną grzywą i ogonem. 

Co ciekawe model ma oczy różnokolorowe - prawe oko jest brązowe...

natomiast lewe jest niebieskie.

Wybaczcie te krople na modelu, ale zdjęcia robiłam na szybko po deszczu, niestety złapał mnie drugi. Pogoda ostatnio u mnie paskudna - albo leje, albo wieje i nie ma nawet kiedy skosić trawy, dlatego zdjęcia mało realistyczne :(

Nie będę zachwalać modelu, bo ma taką pozę, że albo ktoś będzie za nim szalał od pierwszego wejrzenia, albo go znienawidzi ;) U mnie to taka huśtawka - raz się nim zachwycam, a za chwilę wkurza mnie ta grzywa. Niestety "tack friendly" to on za bardzo nie jest, ale za to "dzikości" mu nie brakuje.

Ma takie niewielkie szczotki pęcinowe - uwielbiam :3


I porównanie z innymi modelami. Poniżej z modelem Checkers (Sir Rugged Chex):


a niżej na fotce z Adamkiem:


Więcej porównań znajdziecie w poście z Fireheartem, do którego link dałam na początku posta.

Niżej jeszcze z amazonkami Breyer:


A tutaj 3 srokacze: Mojave oraz CollectA Appaloosa i Schleich ogier Paint:


Jak Wam się podoba? Myślę, że w tej maści mu bardzo ładnie. Choć jemu pewnie będzie ładnie w każdej ;)


Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. wyglada trochę jakby tańczył przez tą grzywę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było go kupić, chciałabym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)