poniedziałek, 27 marca 2023

Horsiak od Amiga Hobby Horse

W tym poście wrócimy do tematu koników na patyku, a to dlatego, że nawiązałam współpracę z polskim sklepem sprzedającym hobby horse.


Post w trakcie pisania - chciałam Wam szybko podrzucić linka, bo promocja na horsiaki jest!



Obecnie znajdziecie promocję wiosenną na niektóre horsiaki oraz akcesoria do nich, dlatego zapraszam serdecznie do:

Amiga Stajnia Rasowych Hobby Horse: Sklep Hobby Horse

Jeśli szukacie horsiaka, to na pewno znajdziecie tam coś dla siebie. Są tam hh w różnych rozmiarach: mniejsze skokowe A4 oraz większe realistyczne A3 w wielu maściach. Znajdziecie tam także akcesoria typu derki, napierśniki a nawet przeszkody do treningu skokowego.



A teraz do tematu posta...

Jeszcze w listopadzie dostałam maila z pytaniem o współpracę. Niestety z powodu natłoku pracy u obu zainteresowanych stron horsiak przyjechał do mnie stosunkowo niedawno. Nie miałam jeszcze jak zrobić mu ładnych zdjęć, ale mam nadzieję nadrobić to w niedługim czasie, czyli jak tylko pogoda pozwoli. Właściwie to powinnam poczekać na zielone listki na drzewach, bo teraz u nas szaro-buro i nie jest to zbyt ciekawe tło na fotki koników, czy to na patyku, czy modeli.

Hobby horse przyjechał do mnie wraz z ogłowiem oraz dodatkowym akcesorium, którym okazała się derka, a wszystko zapakowane w folię z naklejką z logo "stajni macierzystej" Amiga Hobby Horse.


c. d. n.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)