czwartek, 26 października 2017

Star Stable Online - Halloween 2017 aktualizacja

Dziś nie o modelach, tylko o grze, w którą gram i czasem tu pokazuję - Star Stable Online.

Wczoraj (25-10-2017) gra doczekała się aktualizacji na nadchodzące Halloween.



Oprócz odnowionego sklepu (można ruszać kamerą, jak się coś kupuje hura!)...


dostaliśmy także różne proszki do zmiany naszego startowego wierzchowca.


Ja wybrałam konia-szkieleta oraz podpalenie :)


Bardzo mi się spodobał, a Wam?


Efekty specjalne niestety widoczne są tylko dla właściciela konia, ale zmiana wyglądu rumaka jest widoczna dla wszystkich.


A na koniec filmik, który nagrałam w grze i który pokazuje wczorajszą aktualizację - zapraszam! Jeśli Wam się spodoba, to dajcie znać - będę nagrywać więcej :)


Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny nieco odmienny post :). Sama gram w SSO od samych początków gry. Co roku Halloween wyglądało tak samo, natomiast w tym roku bardzo fajnie zostały dodane dodatkowe "atrakcje" - sklep, proszki i zupełnie nowe questy. Sama miałam sporo frajdy robiąc nowe zadania.
    Kanał zasubskrybowany, like oddany i oglądamy!

    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ten szkielet. Ja tak samo pomaluje swojego konia , ale on jest prawdziwy . Ja będę panią śmierć , a on będzie szkieletorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Dopiero od niedawna zaczęłam czytać twojego bloga, ale zdecydowanie zostanę tu na dłużej ;)
    Co do posta to ta aktualizacja Star Stable bardzo mi się podoba i miło, że jest w niej też trochę rzeczy dla nie SR :)
    I mam pytanie: Masz może zestaw zawodów jeździeckich Schleich? Albo czy znasz jakąś fajną (Polską) recenzję? Szukam jakiejś, ale nie potrafię znaleźć :/

    Pozdrawiam, Chilli z bloga schleichychillki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania :)
      A jaki dokładnie zestaw? Jaki nr katalogowy?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Znalazłam tylko taką recenzję po niemiecku, ale wszystko na filmie ładnie widać :)
      https://www.youtube.com/watch?v=4M6MCAIxB7Y

      Usuń
    2. O, dziękuję. Zawsze coś ;)

      Usuń
  5. Capri, zapraszam Cię na mojego bloga, o figurkach Schleich. Wiem, blog na razie dość kiepski... ale rozwijam się :D zapraszam cię bardzo serdecznie ^.^ : https://schleich-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)