czwartek, 3 listopada 2016

Breyer Traditional - Banks Vanilla sesja

Przy opisywaniu modelu w tym poście:
Breyer Traditional - Banks Vanilla nr 1753
napisałam, że biorę Wanilię na spacer po mieście. Rzeczywiście spacer się odbył, a ja całkiem zapomniałam o zdjęciach. Dziś szukając czegoś innego, przypadkiem natrafiłam na fotki tej siwej klaczy, więc od razu wrzucam na bloga, zanim znów zapomnę.

Kościół św. Marcina i Małgorzaty w Kłobucku:



Z konikiem morskim:


W tle po lewej Jan Długosz siedzący na pomniku:


Fontanny na rynku. Zwane przeze mnie "żłobami" ;)










Jak przebudowywali rynek, to wycięli prawie wszystkie drzewa, a postawili takie donice:


Klacz cały czas tańczyła...




Pozdrawiam ciepło, bo tutaj dziś po raz pierwszy tej zimy (jesieni) padał śnieg, ale na szczęście topniał, zanim dotknął ziemi. Przecież za wcześnie jeszcze na śnieg.

Pa!

14 komentarzy:

  1. U nas też śnieg 0.0

    Mam takie pytanie czy Wanilia będzie jeszcze w Monocerusie i na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jest i na sklepie i na All. Jednak nie wiem, jak długo będzie i czy będzie więcej egzemplarzy, bo to zależy, czy na hurtowni będzie.

      Usuń
    2. Szkoda że to nie hurtownia w Gdyni xD

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Klacz bardzo ładna, chociaż przeszkadza mi ta jej bardzo bujna grzywa :/ Ale ładnie się prezentuje na zdjęciach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest taka zwichrzona. Ale idzie się przyzwyczaić ;)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia ^^ Vanilla cudnie się prezentuje, uroczy kucyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na początku mi się nie podobała, ale w tej maści może być :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    :DDD I
    mam prośbę, czy mogłaby Pani zrobić opis breyer SM Valegro? Widziałam już że wcześniej chyba ktoś też prosił, ale mi też zależy:3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas ze śniegiem tak samo...
    A już się cieszyłam, że zrobię sesję w śniegu...
    Ale poczekamy z tą sesją jeszcze.
    Pozdrawiam
    Cayn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie jeszcze okazja na śniegową sesję ;)

      Usuń
  6. No to poszalała kobieta na rynku :)
    Musze przyznać,że tak bardzo jak na początku mi się ten model nie podobał,tak bardzo teraz go polubiłam.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam dziś kupić ją i Cortesa, ale moja mama Nie ufa monocerus a na allegro jest 15 zł drożej więc nie kupię jeśli nie będzie w normalnej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no! Panna Vanilla pięknie prezentuje się w Kłubocku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)