niedziela, 28 grudnia 2014

CollectA 88670 i 88671 - źrebaki pełnej krwi

Zrobiłam mocne postanowienie, że nie będę przygarniać żadnych źrebaków firmy CollectA. Teraz żałuję ;)

CollectA 88670 źrebię pełnej krwi idące (klaczka) oraz
88671 źrebię pełnej krwi stojące (ogierek).

Takie trochę starsze źrebięta, nie mają już tak strasznie długich nóg. Te są z tych dokazujących na padoku ;)


Koniki są bardzo ładnie wyrzeźbione. Kasztanowata klaczka idąca, a właściwie biegnąca. Trzy białe skarpetki. Malowanie, jak na firmowy masowy model, nie jest tragiczne.



Głowa. Trochę dziwnie ma pomalowaną grzywę, ale głowa jest bardzo ładna. Szkoda, że nie mam jak porównać z jakimś żywym źrebakiem.


A tutaj młody kasztanowaty ogier, trochę ciemniejszy niż siostra.


Też ma 3 białe skarpetki. Chyba to bliźniaki.


Równie ładna głowa i kolorowana trochę grzywa.


A tak źrebaki CollectA wyglądają w porównaniu ze źrebiętami firmy Schleich.


Pozdrawiam!


21 komentarzy:

  1. Biegnąca jest jeszcze ładniejsza niż stojący. Przepadłam :C chcęchcęchcę ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pesa? Zaproś mnie do bloga, bo nie wiem, co się z Tobą dzieje! :c

      Usuń
    2. Nie mam bloga, to pusty adres.

      Usuń
  2. Piękne te źrebole :). Kiedy zaczniesz prowadzić ten sklep z modelami koni? Nie mogę się doczekać :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda . Mi sie bardziej podoba klaczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie mogę się doczekać twojego sklepu :P Piękne źrebole, szczególnie klaczka. Ogierek, gdyby był w innej pozie, byłby chyba równie uroczy. Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne modele :)
    Nominowałam Cię do LA: http://tynnahatter.blogspot.com/2014/12/116-falada-i-la.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne modele, w szczególności klaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och i ach, są śliczne!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://stajniapraga-modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Capricorn...Będziesz odpowiedzialna za zabicie mojego portfela :P!Kolejne piękności na chciejlistę lecą...Biegnąca klaczka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem aż za dobrze tą niekonsekwencję :P
    Ale dobrze, że w tym przypadku złamałaś swoją żelazną regułę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie one wydawaly troche zolte, ale po twoich zdjeciach widze, ze to naprawde ladne modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominuje Cię do LA! Pytania na blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet, nawet, ale raczej ich nie kupię. Zdecydowanie bardziej lubię wydawać na maluchy Schleich'y, nie jestem jakąś specjalną fanką Collect'y... :/

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie, jest już opis Gai :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję Cię do LA ;)
    www.sciezkamojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne źrebaki, nominowałam Panią do LA. Pytania na moim blogu http://schleichsary.blogspot.com/2014/12/wracam.html#more

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Do mnie wczoraj przygalopował Quarter Collecty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie słodkie maluchy! Ogierek jest taki dostojny i królewski a klaczka raczej pasowała by do takich luzaków, jeśli można tak powiedzieć ;3

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)