sobota, 23 lutego 2013

Eclipse 2011

Dziś bardzo nie-koński wpis.
Znalazłam zdjęcia, które robiłam 4 stycznia 2011 roku. W Polsce było wtedy można zobaczyć częściowe zaćmienie Słońca. Byłam wtedy w pracy i udało mi się zrobić serię zdjęć. Za filtr posłużyły specjalnie okulary właśnie do patrzenia na Słońce. Taka ciekawostka.

A poza tym, to dostałam wymówienie. Z powodów ekonomicznych oczywiście - likwidacja miejsca pracy. Nie wiem, jak wpłynie to na mój koński zbiór. Na pewno dotrze do mnie jeszcze jedna paczka. A później zobaczymy. Może znajdę lepiej płatną pracę? Kto wie...
Mam też kilka schleichów na sprzedaż i niedługo pojawi się zakładka "Do przygarnięcia", tylko najpierw zrobię fotki. A może najpierw wrzucę je na forum, a dopiero, jak się nie sprzedają, to tutaj... Jeszcze pomyślę.
Pozdrawiam Was gorąco i idę połknąć magnez na poprawę humoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)