środa, 10 listopada 2021

CollectA - Kuc islandzki ogier bułany 88932

Model CollectA - kuc islandzki ogier bułany(?) (Light brown / Bay Dun to dwa określenia producenta na maść tego modelu) nr 88932 nowość na drugą połowę 2021 roku.


Jest to druga wersja malowania znanego już nam ogiera islandzkiego, poprzednia była wydana w roku 2018 i była to maść myszata. Link do posta z opisem "myszy" poniżej, znajdziecie tam również porównania z modelami koni islandzkich innych firm:
CollectA - Kuc islandzki ogier 88826

Nowość tegoroczna również jest maści jednolitej, a szkoda, bo te niewielkie konie znane są ze swoich "kolorowych" maści i naprawdę można by je ciekawie pomalować.

Ogier jest wycieniowany, widzimy na nim różne odcienie brązów. Na głowie ma gwiazdkę, kończyny nie mają żadnych odmian.


Dwaj "bracia". Wolicie jaśniejszego, czy ciemniejszego?

Ciemny niestety jest w tej chwili niedostępny, ale możecie zakupić bułanego, o tutaj:

Monocerus.pl - CollectA 88932 - Kuc islandzki ogier bułany


Na ogiera można wsadzić jeźdźca Schleich, choć rozwiana grzywa wymusza znalezienie dobrego miejsca.

Poniżej jeszcze fotka z kucem islandzkim firmy Bullyland (klacz z siodłem 62760), którego jeszcze nie opisywałam na blogu, a jest całkiem ładny.

No to teraz czekamy na klacz i źrebaka tej rasy z Collecty - ciekawe czy się pojawią.


Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Nowszy jest cudny <3 Ale zdziwiłam się, widząc jaki jest duży :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt to zdecydowanie myszatek. Ta bułana maść wydaje mi się taka nienaturalna... Ale jest bardzo słodziutki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)