piątek, 11 czerwca 2021

Kucyki My Little Pony - Generacja 3

Ostatnio tylko Breyery i Breyery, trzeba zrobić przerwę, bo jeszcze dużo ich mam do pokazania.

Kucyki z generacji 3 - moja ulubiona seria figurek My Little Pony.


Wind Drifter - różowy kucyk z tęczowymi włosami w grzywie i ogonie. Ciekawostką jest znaczek, który nie jest namalowany, jak u innych kucyków, a jest to kolorowy motylek "siedzący" na zadzie po prawej stronie kucyka.


Sparkleworks III - pomarańczowy kucyk z różowymi włosami z brokatem. Jej znaczkiem są kolorowe fajerwerki.


Cheerilee - ta wersja ma oprócz znaczka (różowy kwiat z listkami) namalowane na nogach żółte kwiatki. W komplecie miała kapelusz, niestety zagubił się w pomroce dziejów.



Petal Blossom - fioletowy kucyk z różowym kwiatkiem na zadku. Jej cechą charakterystyczną są bardzo długie włosy z brokatowymi pasemkami.

Przyjechała do mnie z "naszyjnikiem" w kształcie gwiazdy z napisem "Star", ale nie wiem, czy to jest akcesorium od MLP, czy może coś innego.



Podobno niedługo (na jesieni 2021) pojawi się nowa bajka z kucykami (chyba serial animowany), a co za tym idzie nowa generacja kucyków. Ciekawe, jakie będą. Te ostatnie generacji 4-5 kształtem głowy mało przypominają konie...

Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Mam pytanko czy gdzieś można jeszcze kupić Catch me ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, aktualnie nie ma go w polskich hurtowniach, ale powinien nie długo przyjechać. Widywałam do też ostatnio u prywatnych sprzedawców.

      Nie wiem natomiast, czemu pytasz o to Capricorn...

      Usuń
    2. Catch Me jest nadal produkowany i będzie na Monocerusie za parę dni, bo z tego co wiem, to jedzie paczka.

      Usuń
  2. Mi sie ta generacja bardzo nie pdoba, ale to moze dlatego ze ja jestem w tej sprawie już dinozaurem i sie na innych bajkach wychowalam, a jak zobaczyłam te kucyki to sie przestraszyłam prawie
    I są jeszcze bardziej słodkie niż te wszystkie poprzednie, jak dla mnie ble, ale to moje zdanie, a ja ostatnio nie mam fazy na takie lekko kiczowate kolorki itp :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)