niedziela, 20 czerwca 2021

Breyer Traditional - Shadow źrebak z bransoletką 1796

Pamiętacie serię źrebaków z derką i bransoletką? Trzy modele były produkowane w latach 2016-2017 i opisywałam je już na blogu. Są to (linki do opisów):


W latach następnych 2018-2019 Breyer wyprodukował jeszcze dwa modele z tej serii. Jednym z nich jest bohater dzisiejszego posta:
Breyer Traditional - Shadow źrebak z bransoletką 1796


Mold konia to "Clydesdale foal" wyrzeźbiony przez Chrisa Hessa i wprowadzony do sprzedaży po raz pierwszy w roku 1969.

W opisywanym dziś komplecie dostajemy karo-srokatego źrebaka rasy clydesdale wraz z niebieską kwiatową derką oraz zieloną bransoletkę z logo Breyer.


Ponieważ mam tylko to jedno zdjęcie w pudełku, źrebaka bez derki pokażę Wam na zdjęciu firmowym Breyer:

źródło zdjęcia: breyeerhorses.com

Jak Wam się maluch podoba?

W serii jest jeszcze jeden źrebak i mam nadzieję, że także uda mi się go pokazać.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Jest uroczy, choć rzeźbą nie przypadł mi jakoś bardzo do gustu :')
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ziemnioczki, ale nie przepadam za źrebakami, bo jakieś takie nudne są (dla mnie). No i wolę jednak koniki sprzedawane bez akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest super, model wydaje mi się ciut nieforemny. Ogólnie nie przepadam za vintage, więc nie wspomnę o takich ,,łuszczeniach", sama maść jest ładna.

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie konik wydaje proporcjonalny i ładny, naprawde spoko mimo ze to rzeźba pana Hessa , taka wiadomo inna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)