piątek, 23 kwietnia 2021

WIA - Sharif maści siwej

Figurka firmy WIA - ogier czystej krwi arabskiej Sharif maści siwej. Model jest w skali 1:18, czyli należy do Little Bits LB i wyprodukowany jest dla niemieckiego sklepu mpv.

Sharif powstał jako żywica w skali 1:9 wyrzeźbiona przez panią Brigitte Eberl w bardzo ograniczonej ilości (50 sztuk jeśli się nie mylę). Na szczęście teraz każdy może mieć jego miniaturę.

Nie będę dokładnie opisywać tego ogiera, bo zrobiłam to przy okazji jego karego "brata", którego pokazywałam wcześniej, gdyż jest już w sprzedaży od pewnego czasu:

WIA - Sharif maści karej

Powiem tylko, że bardzo mi się podoba kolor siwka - jabłuszka i cieniowanie wydają mi się naturalniejsze niż na wielu innych modelach, które pomalowane są na tę maść.

Widziałam przemalowane Sharify i ich realizm jest niesamowity.

A jeźdźcy Schleich na tym modelu prezentują się całkiem dobrze.


Jeśli ktoś jeszcze nie widział, to zapraszam na film, w którym pokazuję wszystkie dostępne obecnie modele WIA:


Natomiast tutaj znajdziecie posty o poszczególnych modelach:

WIA - Lancelot maści srokatej


WIA - Gustav gniady i tarantowaty


Gniady Lancelot czeka jeszcze na swoją kolej.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Jaki on śliczny! Napewno go kiedyś przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę niesamowity! Widać w nim mnóstwo ekspresji charakterystycznej dla rasy. Jabłuszka też wyszły bardzo dobrze, sama maść mnie urzekła ^^

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)