poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Breyer Traditional - Snowman nr 1708 sesja

Model konia firmy Breyer Traditional  - Snowman - numer katalogowy 1708 produkowany od roku 2013.

Post o "Bałwanku" (pieszczotliwa nazwa nadana przez polskich kolekcjonerów) pojawił się na blogu w kwietniu 2015 roku, więc bardzo dawno temu. Od tego czasu siwek przewijał się w wielu postach, jako model pokazujący wielkość innych koni. Dziś wreszcie doczekał się sesji na świeżym powietrzu, choć w sumie to już jego druga. W pierwszej pozował razem z kucem szetlandzkim, ale nie podobały mi się te zdjęcia i w końcu ich nie użyłam.

Post o modelu w pudełku znajdziecie tutaj:

Breyer Traditional - Snowman nr 1708 post pudełkowy

Tam jest on opisany, dlatego dziś tylko fotki jego i kolegów oraz amazonek.

Jeden z niewielu modeli, które mają napisy na brzuchu - Snowman ma swoje imię napisane złotymi literami.

Mold Idocus / Warmblood Stallion, czyli koń ciepłokrwisty. Breyer umieszcza na tym moldzie portrety sławnych sportowych koni.

Jak wiecie grzywa i ogon u tego moldu występują w dwóch wersjach: rozpuszczonych...

oraz zaplecionych - tak jest u Brunella:

Jak myślę słowo "koń", to właśnie takiego konia widzę.



Poniżej z klaczą Airiellą, która także ma hreczkę, ale inaczej zrobioną, kropki są większe i brązowe - snowman ma malutkie i szare. Choć to zależy chyba też od egzemplarza (nie kolor, ale wielkość kropek).


A teraz zdjęcia, które są w różnych miejscach na blogu.

Poniżej Breyer Traditional: Totilas, Valegro, Snowman, Ravel, Brunello, Hickstead, Pecos, Svali Frá Tjörn, kary koń andaluzyjski:


Snowman i Traditional kuc szetlandzki 9168

Porównanie z Breyerami Traditional: Connemara, Snowman, Brookside Pink Magnum, EZ To Spot.


Oraz porównanie z innymi modelami Breyer Traditional (od lewej): Snowman (koń ciepłokrwisty), Irish Draught, Shire, Phoenix (Clydesdale).

Poniżej Brunello, Trully Unsurpassed, GG Valentine oraz Topsails.

Lalka Traditional na Ravelu:

Lalka Classics na Brunello:

Ravel i Brunello:


Brunello w derce Rambo (możecie ją znów zakupić na Monocerus.pl - o tutaj:

Breyer Traditional 3828 - Derka Rambo

Brunello (w kantarze westowym z Breyer) z lalką Classics i psami CollectA:


Snowmana można zakupić obecnie na Monocerus.pl. Jeśli ktoś z Was go jeszcze nie ma, to serdecznie polecam. Jest to taki model, który idealnie nadaje się na robienie akcesoriów, na zdjęcia oraz do patrzenia na niego, jak stoi na półce ;) No i oczywiście zawsze można się nim bawić w stajnię :D

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Mold mi się bardzo podoba, ale maść... nie do końca. Ogólnie nie przepadam za siwkami w wykonaniu Breyera. Nie tylko zazwyczaj mają dużo prepingowo-odlewowych błędów, ale wyglądają w słońcu jak duchy...

    Mimo, że te śliczne fotki zasiały we mnie ziarno niepewności, na mojej chciejliście nadal siedzi Brunello :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Snowman jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki jest ostatnio kupiłam pierwszego trada i właśnie miałam dylemat nad nim a Catch Me (w końcu wygrał ten drugi ;)) ale w przyszłości może też stanie na mojej półce..
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. takie pytanko - czy jest on wyższy od Verdadesa?

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widziałam ostatnio tego gościa na sprzedaż :) Jest prześliczny, sama zastanawiałam się nad jego kupnem. Zwłaszcza ten długi ogon mnie urzekł.

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki,bałwanek kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO podoba mi się Brunello , niestety chyba go nie ma w sprzedaży

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)