poniedziałek, 1 marca 2021

Breyer Traditional - Chocolatey 1842

 Nowość 2021 model Breyer Traditional  - Chocolatey nr katalogowy 1842 portret ogiera rasy Appaloosa.

Mold konia to "Roxy", której rzeźbiarką jest Susan Carlton Sifton, a prototyp powstał w roku 2009. 

Na tym samym moldzie można było w Polsce kupić Dont Look Twice (zw. Lipstick). Możecie o niej poczytać pod poniższym linkiem:
Breyer Traditional - Lipstick sesja

Chocolatey to ten sam mold, ale ze zmienioną grzywą i ogonem. Grzywa jest uczesana, a ogon bardziej obfity niż u oryginalnej Roxy.


Taką samą fryzuję miała Kodi, której jeszcze nie nie opisywałam na blogu.

Maść konia to dun appaloosa, a dokładnie red dun, czyli czerwonobułany tarant z derką. Oczywiście jest to portret żywego konia, więc wszystkie plamki na ciele i głowie są ułożone tak, jak na żywym pierwowzorze.



Dziś krótki opis, ale nagrałam film. Pewnie część z Was już go widziała na moim kanale. Jeśli nie, to zapraszam :)


A ostatnie zdjęcie zrobione, gdy świeciło słońce.

Parę modeli było już na Monocerusie, ale to nowość, więc na pewno się jeszcze pokaże.

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Mi się on nie podoba w ogule

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny! Definitywnie jest na mojej chciejliście, zaraz za Peptoboonsmalem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, ale mi jednak nie przypadają do gustu te jaśniejsze plamy :c. Jednak mimo wszystko – chętnie bym ją przygarnęła :D.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Piękny, *jego
      Nie wiem, skąd wzięłam pomysł, że to jest ona :')

      Usuń
  4. Czy bedzie recenzja Obsidiana? Wydaje sie byc przepiekny :o

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie srednio podoba zresztą jak chyba wiekszosc nowosci tego roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Model bardzo ładny. Kupiłam bym go gdybym zbierała tą skalę, na razie jeszcze się za nią waham.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Model jest przepiękny, wygląda bardzo realistycznie. Coś mi tylko nie pasuje w tym ogonie, ale nie wiem co, więc przemilczę tę kwestię :) Zwłaszcza ostatnie zdjęcie dobrze ci wyszło.

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
  8. Super konik, trochę "leci do przodu" co trochę dziwnie wygląda na zdjęciu w sklepie internetowym, ale generalnie naprawdę fajnie wyrzeźbiony, a to ustawienie takie spokojne i dobrze w sumie wygląda już w naturze. Podsumowując mimo wszystko całkiem fajny i zastanowię się to może dołączy do mojego stadka jako pierwszy trad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa, z tym "leceniem do przodu" do chyba trochę wina zdjęcia firmowego (brawo Breyer). Tak jak mówiłam fajny jest ogólnie, a już w ogóle jestem zakochana w tych plamkach na pyszczku, chyba naprawde dołączy do mojej kolekcji O_O

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)