czwartek, 18 lutego 2021

Breyer Stablemates - Mała stajnia i źrebaki 5932

Breyer Stablemates - Mała stajnia i źrebaki 5932 produkowana w latach 2012-2018.

Zdjęcia zrobiłam jeszcze przed zimą, ale nie miałam kiedy ich opublikować. Może teraz jest dobra okazja, bo ten zestaw znajdziecie obecnie na Monocerus.pl w promocji. Taka cena za dwa koniki i stajnię i płotek, to naprawdę prawie jak za darmo ;)

A może to być ostatnia okazja na kupienie tego kompletu, bo jak widzicie jest WYCOFANY (z produkcji) i już więcej GO NIE BĘDZIE, bo go NIE PRODUKUJĄ i już NIE PRZYJEDZIE nigdy do żadnego sklepu, bo nowych NIE BĘDĄ ROBIĆ, czyli jak się sprzedają wszystkie sztuki, które są w hurtowni, to więcej NIE BĘDZIE.

Wybaczcie te duże litery, ale może to pomoże, że jak model jest WYCOFANY, to znaczy, że go już NIE PRODUKUJĄ w fabrykach, więc:

model WYCOFANY = NIE BĘDZIE GO JUŻ w sprzedaży w sklepach.

Howgh! Tak rzekłam ja, Capricorn.

(Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale są tak rzadkie, że je pomińmy milczeniem.)


Wracając do meritum, czyli głównej treści tego postu - stajni i źrebaków.

Gniady źrebaczek raźno kłusujący to The Trotting Foal (G2) wprowadzony w roku 2000 i wyrzeźbiony przez Sarah Rose. Srokaty izabel galopujący, to The Scrambling Foal (G2) z tego samego roku i tej samej rzeźbiarki.

Co ciekawe, podobno galopujące źrebię jest od 2013 roku w tym zestawie, w tych produkowanych w pierwszym roku był stojący źrebaczek.

Bardzo lubię robić zdjęcia modelom w skali Stablemates. Są naprawdę ładnie i dokładnie wykonane, jedyną trudnością jest znalezienie dla nich odpowiedniego tła w naturze z racji ich wielkości, a raczej "małości". Za to gdy zrobi się dla nich odpowiednią dioramę, to nie będzie ona zajmować wiele miejsca, więc można ich zrobić kilka. Wtedy zabawa w fotografowanie wchodzi w nowy wymiar!

No i można mieć tych koników duuuuużo - są tanie (w porównaniu do innych skal Breyer) i zajmują niewiele miejsca na półce.

Oba koniki mają ładnie wyrzeźbione włosy oraz malutkie kopytka, ten gniady ma nawet strzałki, choć słabo je widać.

Muszę kiedyś zrobić zdjęcia congi, bo oba moldy mam w kilku malowaniach. Dość często się je spotyka, jako dodawane do dorosłych koni - oczywiście w innych malowaniach.


Słodziaki no! :D


W komplecie znajdziemy również stajnię w stylu amerykańskim. Ma otwierane rozsuwane drzwi oraz okiennice.


Poza tym możemy ją rozłożyć, a w środku znajdziemy naklejone obrazki pokazujące wnętrze siodlarni. Jest nawet piesek.


Dodatkowo w pudełku znajdziemy także żółty rozkładany płotek, który możemy dowolnie układać i zrobić na przykład mały wybieg dla źrebaczków.


"- Witaj, czy zaszczycisz mnie swoją obecnością na padoku?

- Oczywiście, z chęcią potowarzyszę Ci podczas codziennej zabawy."


A płotek i źrebaki można spakować do stajni i zabierać na sesje.

Choć ja bym je jeszcze w coś owinęła, żeby się nie uszkodziły.


A jakby ktoś chciał obejrzeć, to tutaj jest krótki filmik o tym zestawie nagrany przeze mnie :)


Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ładny zestaw😁 Właśnie teraz weszłam na twój kanał na yt. Masz cudowny głos. Wpadniesz do mnie na bloga? https://modelekonim.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)