wtorek, 24 marca 2020

Breyer Classics - Koń i źrebak knabstrup 62207

Breyer Classics - Koń i źrebak rasy knabstrup (Knabstrupper and foal - Spotted Wonders) nr 62207 nowość 2020 rok.



To zestaw, który rozsądek każe zostawić, a serce każe przygarnąć xD Ostatnio uwielbiam koniki w kropki!


Mold dorosłego konia to "Standing Thoroughbred". Opisywałam go całkiem niedawno przy omawianiu gniadego konia pełnej krwi, o tutaj:
Breyer Classics - Koń pełnej krwi angielskiej 951
Tym razem ma przedstawiać klacz rasy knabstrup, czyli europejskiego konia o tarantowatej maści.


Jest to karus o wzorze leopard, czyli biały koń w czarne kropki, ten dodatkowo ma czarną głowę, czarne dolne partie kończyn, dwukolorową grzywę i biały ogon.


Natomiast źrebak jest na moldzie "Warmblood Foal" i też go kiedyś opisywałam, bo mam takiego siwiejącego karusa z zestawu również z dorosłym koniem. Tutaj post o nich:
Breyer Classics - Koń i źrebię ciepłokrwiste


Maluch jest leopardem kasztanowatym, czyli jego kropki, grzywa i ogonek są brązowo-rude.


Prawda, że to słodziak? :D


I poniżej na zdjęciu ze swoimi "kuzynami":


Zapraszam na zakupy:
Modele Breyer Classics na Monocerus.pl

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Kurde, a już zamówiłam moje pierwsze Classicsy xD I myślałam nad tym zestawem, ale uznałam że chociaż jest słodki to muszę do koszyka włożyć jakiegoś przedstawiciela płci męskiej XD
    Tak jak napisałaś, Droga Capri, rozsądek każe zostawić a serce boli jak się go nie kupi... No i tutaj w grę wchodzi budżet i miejsce na półce ;w;
    Czas stworzyć Classics'ową chciejlistę :P
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogubiłam się całkiem..szukam szukam i nie mogę sie zdecydować - potrzebuję jakiegoś modelu bazowego, z którego będę mogła zrobć konika polskiego do lalki w skali classic, najlepiej w spokojniejszej, stojącej pozie. Naoglądałam się zdjec i jak wydawalo mi się ze mam jakis trop, to calkiem się pogubilam. Nie widzialam tych modeli na żywo. Jakaś podpowiedz? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem pomóc. W tej skali chyba nie ma takiego typowego "małego konia". Może jakiś mustang najbliżej? Ale jeśli masz zamiar przerabiać tę figurkę, to po prostu wybierz taką, która ma najbardziej odpowiadającą Ci pozę - mniej cięcia wtedy będzie.

      Usuń
  3. No właśnie wiem, ze nie ma i nie spodziewam się też, ze raptem Breyer wypuści model konika polskiego :D Dziękuję za odpowiedź, coś wymyślę, bardzo te zdjecia i opisy przydatne, tak samo sklepowe, nie tylko ta fotogradia katalogowa. A znajdę gdieś zdjęcie konia classic i źrebaka z tradów, ktoregoś z tych zestawow z bransoletkami ciekawa jestem jaka jest różnica w rozmiarze? Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, to jest cudo! Ciekawe, czy jeszcze w sprzedaży. Myślałam nad nim, ale wybrałam gniadego morgana. WIem, że stary post, ale teraz jestem pod wrażeniem. Zbliżają się Święta, może sobie bym sama coś takiego zprezentowała? Tylko boje się że go nie bedzie :c
    Na tym moldzie jest też Pie, ale on z kolei ma cene jak za zboże przez jakąs dołączoną książeczkę której nie będę miała ambicji przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)