piątek, 12 lipca 2019

Star Stable Online - Kilka nudnych fotek i info

Jak Wam mijają wakacje? Mnie trochę mniej pracowicie niż zwykle.

Leżę sobie na plaży:



Jeżdżę z Przyjaciółkami na rajdy:


Czasem wpadamy do siebie na chatę:


Czasem uda mi się kupić jakiegoś nowego konia:


Czasem zamieniam się w złotego luzytana:



Staram się dobrać do każdego wierzchowca odpowiednie "ubranie":


Czasem moi znajomi się duplikują:


A czasem na rajdach spotykam same konie:


Czekam z Przyjaciółką na tęczę:


I czasem uda się coś wykopać:


Nawet kilka "cosiów":


Rozkładam gaiki:


Robię zakupy pod kolor:


Nudy po prostu ;)

Zapraszam na mój kanał na YouTube, bo przez wakacje będą się pojawiać tam filmy częściej niż zwykle:
Capricorn Meadow YouTube

Może uda mi się też streamować na twitchu:
Capri Mea twitch


Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ja subskrybuje Twój kanał;)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)