sobota, 27 lipca 2019

Safari Ltd. - Koń fiordzki ogier

Safari Ltd. seria Winner's Circle Horse nr 152705 - ogier fiordzki.



Widziałam tylko kilka koni z tej firmy, ale ten jest chyba najgorzej pomalowany, zwłaszcza jeśli chodzi o kopyta i dolne partie kończyn. Poza tym szczegółem malowanie jest typowe dla "Safarzaków" - jednolity kolor ciała bez cieniowania, ale dość dokładnie pomalowane grzywa i ogon oraz przyciemniony pysk.


Wydaje mi się też, że sylwetka nie jest zbytnio "fiordowa", a na pewno nie jest w typie pociągowo-jucznym.


Konik jest raczej lżejszej budowy, ale ma wyrzeźbione żyłki oraz sierść.


Ogólnie patrząc figurka jest całkiem ładna i może się podobać.


Safari jest trochę większy od Schleich, ale jest dość szczupły, więc ludziki Schleich można na niego posadzić.
Poniżej na zdjęciu: Safari, stary Schleich oraz nowy Schleich:


Który z nich najbardziej Wam się podoba?

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Mi niezbyt ten fiord przypadł do gustu, najbardziej lubię nowszego fiorda z Schleich ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny model, z tym malowaniem mógłby nadawać się na customa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowanie nie jest za dobre ale fiordzik ma swój urok;) Podoba mi się najbardziej.

    Pozdrówki Aneta =)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Az się dziwię ale chyba Schleich wygrywa ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten koń jest cudowny! O ile brak cieni nie wydaje mi się na minus, w tym sensie że koń nie wygląda przez to o wiele gorzej, o tyle grzywa i ogon zdecydowanie go zbrzydzają. Sylwetkę ma super, nogi od pęcin nieco grubawe, ale to nawet nie rzuca się w oczy. Pysk od przodu to cudeńko! Definitywnie konik trafia na moją listę z must have'ami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest, ale szkoda że nie jest pocieniowany :\

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba mam takiego i jestem z niego zadowolona i podkowy zrobiłam jedynie.Pozdrawiam Sonia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)