poniedziałek, 3 czerwca 2019

Breyer Traditional - Justify 9300

Breyer Traditional - Justify 9300 - nowość na koniec 2018 roku. Model sprzedawany jest razem z girlandą kwiatów.



Girlandą, czy może wieńcem? Prawdę mówiąc nie wiem, jak to się nazywa. Wiem natomiast, że dekoruje się tym konie wygrywające wyścigi. Oprócz kwiatów na materiale znajdziemy także imię konia z rokiem, w którym otrzymał nagrodę. Girlandę można łatwo zakładać i zdejmować, bo trzyma się modelu gumkami owiniętymi wokół przednich kończyn.


Pudełko także różni się od pudełek reszty Breyerów - jest białe z żółtym i zielonym paskiem z napisem "Exclusive". Mamy więc do czynienia z modelem specjalnym wydanym z okazji otrzymania przez konia Justify nagrody "Triple Crown Winner" (jest to nagroda przyznawana za wygranie 3 najważniejszych gonitw w USA).

Mold jest już Wam pewnie znany - jest to ten sam, co kary Cortes C (który jest już wycofany). O Cortesie możecie poczytać tutaj:


Nawet nie sądziłam, że ten kasztan tak bardzo przypadnie mi do gustu.


Dwukolorowe kopyto, tak jak u żywego Justify:


Duża odmiana na głowie. Breyery mają odmiany na nogach i głowie "wydrapywane" - biały kolor, to "goła" masa, z której zrobiony jest model. 

To spojrzenie 0.0


I ze swoim karym "bratem":


Nie mogę się na nie napatrzeć :) 


Amazonki wyruszyły na spacer - najlepiej się jeździ na oklep ;)


Ta mniejsza to lalka w skali Classics, ta większa to Traditional.


Jak ogier podoba się Wam? Mnie bardzo.


I na koniec porównanie z modelami koni pełnej krwi angielskiej Breyer Classics oraz Schleich:


Justify możecie jeszcze zakupić tutaj:

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się jego kopyto. Też nie spodziewałam się że tak mi przypadnie do gustu.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Mam pytanie odnośnie sklepu; czy będzie dostępne więcej Breyerów i jeśli tak, to jakie...?
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostawy są mniej więcej raz w tygodniu, tylko w hurtowni obecnie pustki.

      Usuń
  3. Super fotki! :) Model świetny jeśli chodzi o rzeźbę i pozę, a z tą girlandą to wygląda zjawiskowo ;) Niestety chyba nie powinnam była tu zaglądać tym razem... gdyż moja chciejlista właśnie przekroczyła granice rozsądku... xD Mimo to fajnie byłoby mieć tego przystojniaka - zwłaszcza, że w tym wieńcu mu do pyska... ale tak naprawdę to Cortes skradł mi serce. Szkoda tylko, że na niego to trzeba polować już tylko zagranicą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. *Wiem data Ten konik strasznie mi się podoba mam w planach jego zakup ale niestety nie na monocerusie a na breyer pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)