wtorek, 14 maja 2019

Schleich 2019 - Koń fryzyjski zestaw na turniej 42457

Zestaw nowość 2019 Schleich - koń fryzyjski wałach na turniej numer katalogowy 42457.



W zestawie dostajemy figurkę konia - jest to nowy model fryza, a dokładnie wałacha oraz ogłowie i siodło w kolorze czarnym z białym czaprakiem.

Koń ma wyrzeźbioną sierść i w dotyku jest bardziej "gumowaty" od innych Schleich. Jeśli macie galopującego ogiera shire z tej firmy, to wiecie o czym mówię.


Koń ma na sobie założone owijki i nauszniki w kolorze białym. 


Niestety są one wmoldowane (czyli tworzą jedność z modelem konia) i nie da się ich zdjąć.


Bardzo mi się spodobała zapleciona grzywa - myślę, że jest bardzo ładne zrobiona.


Na nausznikach oraz owijkach znajduje się srebrne logo firmy, czyli S w kółku.


Nie jestem ekspertką, ale to siodło jest chyba skokowe, a nie ujeżdżeniowe? Oczywiście siodło i ogłowie można z konia ściągnąć w przeciwieństwie do owijek i nauszników.




Chyba sobie sprawię ten zestaw, bo jestem bardzo ciekawa, jak ten koń wygląda bez siodła i z drugiej strony.


Tutaj porównanie z innymi fryzami z firmy Schleich: starszy ogier 13667 z roku 2010 oraz nowszy ogier 13792 z roku 2016:


Poniżej cała rodzina fryzów Schleich: klacz 13604 (2006), klacz z czerwoną wstążką 13749 (2014), źrebak 13628 (2008), wałach 13242 (1999):


a tutaj jeszcze z fryzami innych firm. Od lewej: CollectA źrebię fryzyjskie, Mojo Fun/Animal Planet wałach, CollectA ogier, i Mojo Fun/Animal Planet klacz.


A Wy już macie ten zestaw? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Ogier ma strasznie grubą szyję i to bardzo mi w nim przeszkadza. Pewnie jednak będzie miał swoich zwolenników. Nadal jednak twierdzę, że starsze modele zostały lepiej zrobione.
    No i jeszcze to skokowe siodło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Koń wygląda super na żywo, miałam okazję go widzieć :D Materiał bardzo podobny do materiału konia Shire, ciekawe czemu tak robią...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to jest najładniejszy koń co do tej pory z nowości Schleich. Dlaczego te nauszniki nie mogą być zdejmowane!:( Owijki jaszcze przeżyje:/

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Schleich schodzi na psy,ale przyznam że ten zestaw mi się bardzo podoba.:)

    Pozdrawiam ~patrQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie jakikolwiek wpis o tym moldze. Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z moich tegorocznych faworytów. Mel

    OdpowiedzUsuń
  7. mam. Jest piękny lecz dla mnie zbyt gumowy

    OdpowiedzUsuń
  8. I am not a huge fan of this model, mostly because of the way his back legs are placed, and his huge neck. But I am really looking forward to the new friesan stall set (42437) that was in the 2018 schleich toy fair. I'm wondering when it will be in the catalog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)