środa, 1 maja 2019

Breyer Stablemates - Konie z torebek niespodzianek seria 2

To miało być piękne zdjęcie grupowe, ale jak poustawiałam modele w rzędzie, to powiał wiatr i zrobiło się domino... Zdenerwowałam się trochę i dlatego mają fotkę na ręczniczku:


Modele Breyer Stablemates - konie z torebek niespodzianek seria 2 (6047 Mystery Horse Surprise Series 2).
Do zebrania jest 8 modeli "zwykłych" i jeden "specjalny", którego bardzo ciężko jest zdobyć. Konie  można zakupić pojedynczo lub w zestawie-pudełku zawierającym 24 sztuki, ale model specjalny nie w każdym pudełku się znajduje.

W zestawie znajdziemy 8 moldów.

1. Mold "koń fryzyjski" (Friesian) - tutaj jako wątrobiany kasztan:


2. Mold "Gypsy Vanner" - tutaj jako tarant.
Opisywałam go dokładniej w tym poście:
Breyer Stablemates - Gypsy Vanner z torebki niespodzianki


3. Mold "koń andaluzyjski" (Andalusian) - tu maści czerwono-bułanej podobno. Mnie to raczej na jakąś odmianę perlino / szampana wygląda, ale pewna nie jestem. W każdym razie malowanie mi się podoba, ma trochę perłowy połysk.


4. Mold "Magnolia" koń arabski? - tutaj maści ciemny izabel lub słomiano-kasztanowatej:


5. Mold "stojący koń typu stock" (Standing Stock Horse) maści gniadej:


6. Mold "Appaloosa", tutaj jako koń maści kasztanowato-srokatej:


7. Mold  "paso peruwiański" (Peruvian Paso) maści siwej (metalicznej) - też wpadł mi w oko, pomimo (a może właśnie dzięki) połyskowi:


8. Mold "Alborozo" tu maści prawdopodobnie bułanej:


Model specjalny to także "Alborozo", ale jest maści srebrno-siwej i ma wykończenie glossy, czyli jest błyszczący, a nie matowy:


I obydwa "Albusie" razem:


Ich oczy to czarne kropki - wyglądają prawie jak Czarne Dziury ;)

Torebki z tymi modelami można jeszcze zakupić na Monocerusie - wysyłane są losowo:
Klik - Mystery Horse Surprise 2


A jakbyście chcieli pooglądać więcej zdjęć modeli Breyer SM z torebek, to tutaj wpis o Mystery Horse Series 1:
Breyer Stablemates - Konie z torebek niespodzianek

A tutaj wpis o jednorożcach z torebki, których kilka można też jeszcze kupić na Monocerus.pl:
Breyer Stablemates - Jednorożce z torebek niespodzianek


Bonus:
Pan Kot usiadł specjalnie tak, żeby być na zdjęciach. No to ma.


Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Jakbym miała możliwość to kupiłam bym wszystkie. Piękne są.
    Czy była by możliwość, że otworzyła byś paczuszki i powiedziała, które modele zostały?
    Mel
    PS Mogła byś dodać też komentarze do innych postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie będzie w sprzedaży otwartych torebek - może kiedyś, ale nie obiecuję.
      Pozdrawiam!
      PS Komentarze już dodałam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne koniki :)
    Kiedy na Monocerusie dostępne Protocol i Catch Me?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catch Me około 10 maja, Protocol później, ale nie wiem, kiedy dokładnie.

      Usuń
  3. Słodkie są:) Najbardziej mi się podoba Magnolia;)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawdę śliczne :3
    Ja dzisiaj dostałam paczuszkę z okazji moich uro i wylosowałam jeden z moldów które chciałam, a mianowicie Parówę :3
    To jest mój pierwszy Breyer oeaz pierwszy Stablemates, i nie powiem przekonałam się do nich :3
    Na pewno będę miała ich więcej, bo zakochałam się w tej skali OwO
    Pozdro
    ~Dark Moon

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne!
    Ja wlosowałam appalosa i alborozo (Zwykłego)
    Alborozo ma wyrzeźbiony wszystkie strzałki i jest ładnie pocieniowany, a appalosa (moim zdaniem) ma śliczną pozę i piękne oczka niestety nie ma wyrzeźbionych strzałek :(
    Najbardziej chciałabym wylosować gipsiaka ale cuż będę losować dalej.
    POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)