piątek, 19 października 2018

Schleich Bayala - Jednorożec klacz z biżuterią 70573

Model Schleich z serii Bayala - Jednorożec klacz z biżuterią nr 70573 nowość 2018 rok.



Klacz jednorożca, której prototyp został wyrzeźbiony przez naszego "kolegę z branży", który ma kanał na YouTube o nazwie "Da Vinci Creations". Dla chętnych podlinkuję jego filmik, w którym opowiada właśnie o tym jednorożcu.



Jednorożec jest koloru jasno-łososiowego(?) z ciemniejszymi nogami i pyskiem. Bujna grzywa i równie bujny ogon są koloru różowego z naklejonym brokatem.


Moim zdaniem figurka ta mogłaby być pięknym koniem po usunięciu fantazyjnych elementów.


Klacz ma dodatkowo "biżuterię" - na czole widzimy niebieskie "kamienie" i perełki.


W grzywie, u nasady ogona oraz na piersi znajdziemy wyrzeźbione i pomalowane kwiaty.


Na ogonie jest czerwona wstęga, w której inkrustowane są szklane "kamyki" koloru błękitnego.




Nowa klacz jest trochę delikatniejsza od starej, a także dużo dokładniej wykonana.


Poniżej jeszcze porównanie z klaczą holsztyńską Schleich - oba modele są w tej samej skali.


Może opis nie jest dziś zbyt obszerny, ale chętnych zapraszam także do obejrzenia mojego "unpackingu" na YouTube, który nagrałam parę dni temu:


Jak podoba się Wam jednorożek? U mnie już dołączył do stada :)


Uzupełniłam wreszcie stronę z moimi końmi w SSO - zapraszam do oglądania tutaj:
Star Stable Online - moje konie

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Jak na model schleicha to dla mnie koń cudo. Mam nadzieję, że wyjdzie w mniej fantazyjnej wersji.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna:3 Nie ma co dożo gadać od pierwszej fotki w necie mi się spodobała i na 100% zagości w moim stadku. Chciałabym żebyś jeszcze opisała resztę na blogu ale to już Twój wybur.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna, tylko ten pyszczek mi nie odpowiada. Jak dla mnie psuje efekt, gdyby nie to, kupiłabym ją, bo reszta jest piękna ;(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super konik <3.Faktycznie może bez tych dodatków by super wyglądała sama nwm. Może też znajdzie się na mojej półce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Klacz bez fantazyjnej grzywy i ogona i tej całej jednorożcowatości jest przecudowna :D Autor rzeźby opublikował na swoim instagramie zdjęcie jak jedna customizerka poodcinała wszystkie te detale i będzie go przerabiać. Ma bardzo ładną, arabską budowę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszeczkę mi się nie podoba (ale tylko troszeczkę, ponieważ nie za bardzo lubię jednorożce, z wyjątkiem kilku). Gdyby tylko nie było ozdób... Nie wiem dlaczego, ale NIENAWIDZĘ ozdób na modelach, niektóre da się przeżyć, ale to są wyjątki. Ogólnie model nie licząc ozdób podoba mi sie. Nareszcie jakiś Schleich, który ma proporcje jako tako.
    Pozdrawiam Anonimka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)