poniedziałek, 13 sierpnia 2018

CollectA 2018 - Koń ciepłokrwisty ogier 88827

Nowość na rok 2018 - CollectA koń ciepłokrwisty 88827 maści gniadej (warmblood horse stallion bay).



Gniady ogier pokazany jest w galopie, stoi pewnie ("pewnie" w znaczeniu "stabilnie", a nie "może") na 3 nogach.

Jak wszystkie konie tej rzeźbiarki, ogier jest wąski w części za przednimi nogami. Ale tak sobie myślę, że może to być spowodowane tym, aby można było na te modele koni zakładać siodło i jeźdźców - jeździec Schleich siedzi na nim bez problemu.


Koń ma odmiany na wszystkich kończynach i beżowe kopyta, oczywiście ze strzałkami. Kasztany na nogach są wyrzeźbione, ale nie są pomalowane.


Na głowie widzimy wąską łysinę, która przechodzi w różową chrapkę. Niedługa grzywa faluje podczas ruchu. Oczy i nozdrza są nabłyszczone.


Model ma wyrzeźbioną sierść z wicherkami, zmarszczki gdzieniegdzie oraz włoski w uszach. Oczywiście na ciele występuje cieniowanie, a pysk jest szary. Jest trochę bardziej błyszczący od innych modeli, pod względem pomalowania przypomina gniadą klacz pełnej krwi angielskiej tej firmy.

Poniżej z modelem CollectA klaczą rasy knabstrup - oba konie są w bardzo podobnej fazie ruchu.


Poniżej z galopującym ogierem rasy Quarter Horse z firmy Schleich. Jak widać koń tej drugiej firmy jest dużo niższy.


A tutaj jeszcze portret z klaczą hanowerską CollectA:


Poniżej od lewej figurki CollectA: ogier ciepłokrwisty, klacz knabstrup, klacz hanowerska:


Jak podoba się Wam gniadosz? U mnie na półce już zagościł :)
Oczywiście razem z innymi nowościami 2018 można go zakupić na:
klik --> Monocerus.pl


Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny model, ale raczej nie zagości na mojej półce ;)
    Pozdrawiam!
    - Wolfhorsestudio.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się tegoroczne nowości Collecty, ale ten pan jakoś nie trafił zbytnio w moje gusta.
    Mimo wszystko całkiem "sympatyczny" z niego model :)
    Pozdrawiam

    lyeshan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan? Raczej ogier, bo to koń nie człowiek pani Azarhiro.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
  3. Piękny!!!! Najładniejsza nowość Collecta moim zdaniem. Bardzo podoba mi się jego poza, taka dynamiczna:D Nieznam się zabardzo na anatomii ale wygląda mi ładnie:) Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam Capricorn za te wszystkie kłutnie.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem naładniejszą nowością z Collecty jest falabella.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
    2. PS. Co to wicherki???

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    3. "Konie, podobnie jak ludzie, mają szereg indywidualnych cech, które odróżniają je od innych osobników - będzie to maść, odmiany, wicherki czy tatuaże. Same wicherki to naturalne zawirowania sierści, które są umieszczone w dowolnym miejscu na ciele konia, najczęściej na głowie lub kłodzie. Ich wygląd jest rezultatem różnego kierunku wzrostu sierści; konie rodzą się z wicherkami i mają je przez całe życie w niezmienionej formie. Wicherki mogą mieć różne kształty, czasami są skręcone wokół jednego punktu, a czasem wyglądają jak drobne sfalowanie sierści."- https://www.kashtan.pl/pl/n/Wicherki-u-konia/123
      Pozdrawiam Anonimka

      Usuń
    4. Wielkie dzięki:) Nawet Cię polubiłam Anonimko:) Jeszcze raz bardzo diękuję.

      Usuń
  4. Bardzo sympatyczny ogier. Podoba mi się jego poza, gdyż kocham galopować. Mam słabość do koni w galopie, dlatego model prawdopodobnie do mnie trafi (jest chyba setnym koniem którego chce, więc musi troooochę poczekać). Ale mam ogiera quarter horse ze Schleich (nazwałam go Kepler) ze zdjęcia 6. Nie wiem dlaczego, ale klacz Hanowerska kojarzy mi się z osiołkiem, może przez te uszka. Ogólnie bardzo lubię konie z Collecty, są takie realistyczne i piękne.
    Pozdrawiam Anonimka

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już stoi i poza jego pozą nie podoba mi się. Jest wykonany z bardziej miękkiego materiału niż starsze modele, ma grubsze nogi i do tego nie wiem czym był malowany, ale jak otworzyłam opakowanie to zapachniało jak w chińskim sklepie ... Zawiodłam się, trafi pod nóż na 100%.
    Za to klacz belgijską uwielbiam i dostanie tylko nowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod nóż??? Mam nadzieję, że nie chcesz go pociachać tym nożem.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
  6. Kiedy i czy pojawi się na Monocerusie Empres++++//? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o zdjęcia katalogowe to naprawdę mi się podobał, ale to jak wygląda z przodu całkiem mi go obrzydziło. Nie powiem, całkiem sympatyczny z niego Pan, ale strasznie zaskoczył mnie (niestety negatywnie) jego realny wygląd
    Pozdrawiam, Agata :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Capricorn będzie recenzja Latigo Dun It?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież była. Proszę masz link-http://capricornmeadow.blogspot.com/2018/06/breyer-traditional-latigo-dun-it-1791.html?m=1
      Pozdrawiam Anonimka

      Usuń
    2. Tak, Latigo już dawno był opisany :)

      Usuń
  9. Nie będę się już tutaj rozgadywać. Model, jak i jego malowanie jest śliczne. Nie wiem jeszcze do końca kiedy, ale WSZYSTKIE nowe modele koni CollectA zagoszczą u mnie na półce i to na stałe, bo po prostu są śliczne! Firma bardzo postarała się w tym roku. Czekam tylko jeszcze na modele, które wejdą w październiku oraz na twoje recenzje tych koni. Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy opisałaś już klacz pełnej krwi angielskiej ale karą jak tak to podasz mi link

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)