wtorek, 17 kwietnia 2018

Wiosenne kwiaty i konik Breyer Traditional Sapphire

Zdjęcia niezbyt ładne, bo testowałam aparat w telefonie. Niestety okazało się, że do selfie, to może on jest dobry, ale do fotografowania modeli, to już niezbyt ;)

Nie będę opisywać modelu, bo dziś bohaterem wpisu są wiosenne kwiaty.

Nadmienię tylko krótko, że konik to Breyer Traditional Sapphire nr 9107 na moldzie Gem Twist wprowadzonym do produkcji w 1993 roku i wyrzeźbionym przez Kathleen Moody. Klacz Sapphire była produkowana w latach 2010 - 2012. Ja zakupiłam ją od Malii z bloga Deterrasomnia.blogspot.com





Wybrałam się na krótką sesję, ponieważ zakwitły wiosenne kwiaty. Te białe, to zawilce. Nie wiem jednak, jak nazywają się żółte - może ktoś z Was wie i napisze w komentarzu?



"Szafirka" dostanie swój własny wpis - w nieokreślonej przyszłości ;)


Chciałam też zapewnić, że podczas sesji nie ucierpiały żadne kwiatki - starałam się ich nie podeptać, bo zawilce są pod ochroną z tego co wiem.

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia. Klacz super się komponuje z takimi kolorkami.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne imie klaczy. Co to za koń na ostatnim zdjęciu za szafirką? Tak w ogule to jak nie zrobisz posta o modelu 70503 to morze zrobisz inny post o schleich bayala?

    Pozdrówki Aneta=)!
    Ps.Zawsze piszę pozdrówki morzesz mnie tak rozpoznać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Chilli :) Kiedyś jakiś post o nich będzie ;)

      Usuń
  3. Te żółte to ziarnopłony wiosenne.
    P.S. bardzo ładny koniś

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia nie wyszły źle ;)
    A mam pytanie: dodałabyś do kolejnego posta zdjęcie klaczy szetlandzkiej Breyer Traditional, najlepiej z lalką Classic :3
    Wiem, że był o niej post,le zastanawiam się nad zakupem i potrzebuję zdjęć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jej, ale teraz już ją mam, to jakiegoś posta dostanie :)

      Usuń
  5. Te żółte to kaczeńce

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja tam widzę Chilliego? Gratulacje, piękne koniki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)