sobota, 29 lipca 2017

Pierwszy Ambasador

Wczoraj ogłosiłam na Facebooku, ale nie mogłam napisać posta, dlatego wiadomość pojawia się dzisiaj:

Pierwszym Ambasadorem Monocerusa zostaje...


Stajnia Tatersal!



Napisałam już maila do Autorki i w poniedziałek wysyłam do niej paczkę. Męczcie ją potem, żeby robiła opisy ;)

Może jeszcze parę słów wyjaśnienia, czemu akurat taki wybór?

Ponieważ blog jest prowadzony regularnie już od kilku lat, podobają mi się zdjęcia, ciekawe historyjki, widać, że autorka dobrze się bawi tworząc dla modeli i je przemalowując. Poza tym wiecie, co znaczy "tatersal"? Dawniej nazywano tak ujeżdżalnię koni i miejsce ich sprzedaży. Dowiedziałam się tego właśnie teraz sprawdzając nazwę xD Ale tak naprawdę to zauroczyły mnie druciane ludziki :D
Poza tym jest też kanał na YT oraz FB ;)

Życzę wszystkim wytrwałości w prowadzeniu blogów i powodzenia! <3

Przypominam, że w lipcu wybieram dwoje kolejnych Blogerów / Youtuberów.

Papatki!

5 komentarzy:

  1. w sierpniu* wkradł się błąd, bo lipiec zaraz się kończy. będzie to raczej pod konie sierpnia jak teraz?
    Widziałam już wczoraj post na fb, gratulacje do Zuzy, śledzę jej bloga więc na pewno przeczytam opis modelu który do niej trafi :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrego wyboru! Z niecierpliwością będę wyczekiwać postów z recenzjami. Mam nadzieje, że szczęście dopisze mi w sierpniu 😊.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo gratulacje!:) Już wyczekuje wpisów na jej blogu, jestem ciekawa jakie modele do niej trafią ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie .

    Pozdrawiam Zuzia koniara

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)