wtorek, 30 maja 2017

Breyer Traditional - Źrebak Van Gogh 1775

Model Breyer Traditional 1775 - Van Gogh (Picasso's Colt) - portret syna mustanga Picasso.
Wycofany - produkowany w latach 2017-2019.



Źrebak to "Action Stock Horse Foal" wyrzeźbiony przez Chrisa Hessa i sprzedawany od roku 1984.
Opisywałam go już trochę, ponieważ w sprzedaży jest obecnie źrebak o imieniu Scooter, który jest na tym samym moldzie w komplecie z derką oraz bransoletką. Możecie o nim poczytać tutaj:
Srokaty źrebak Scooter


Van Gogh pokazany jest w galopie. Ogonek powiewa na wietrze, grzywa jest dwukolorowa i dość krótka.


Świetnie, że oko ma namalowane białko - mała rzecz, a cieszy.
Cały koń jest kasztanowato-srokaty, czyli brązowy w białe plamy. Oczywiście rozkład łat odpowiada tym u prawdziwego Van Gogha (cały czas mówimy o koniu - mustangu, nie o tym sławnym malarzu ;) ).


W porównaniu ze źrebakiem hanowerskim Schleich - jak widać, Schleich mieści się źrebakowi w skali Traditional pod brzuch.


Van Gogh jest wielkości dorosłego konia Breyer Classics (na zdjęciu klacz morgan).


A poniżej Picasso ze swoim synem:


To tyle na dziś.
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne malowanie,ale rzeźba,a zwłaszcza głowa mi się nie podoba :-( modele pana Hessa nie są moimi faworytami
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, on ma specyficzne modele i nie każdemu się podobają.

      Usuń
  2. Bardzo ładny model, ale jego głowa mi się nie podoba 😕. Capricorn mam pytanie, czy porównasz Banks Vanillię z tą klaczą Morgan classics ( kasztanką) i z jakąś pogodynka? Planuję zakup Rhapsody lub Vanilli, która według ciebie lepsza? Czy lalka może usiąść na arabce i czy grzywa nie przeszkadza? Z góry bardzo Ci dziękuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zapraszam na nowego posta - zrobiłam porównanie Vanilli. Grzywa Pogodynki faktycznie wystaje, ale lalkę można posadzić - tak "na styk".

      Usuń
  3. Słodki jak miód.

    Pozdrawiam : Zuzia koniara

    OdpowiedzUsuń
  4. Model spoko tylko główka mi trochę niepasuję...
    Jakóś nie lubię P.Chrisa Hessa.
    Mhm a jakoś Cherry Creek Fonzie Merit'a wzięłam xD
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem tak jest, że się nie podoba, a jednak się podoba ;)

      Usuń
  5. Capri, wiesz może czy Picasso można jeszcze gdzieś kupić bo podoba mi się Strasznie ale nie wiem czy jest dostępny :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać w sklepach, jeszcze może się znajdzie, choć jest już wycofany z produkcji.

      Usuń
  6. Czy Van Gogh ma jakąś mamę?😜❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywy ma, ale figurka chyba nie.
      A poza tym sam powinieneś to wiedzieć, skoro jesteś "Breyer Official" - to ja powinnam Tobie zadawać pytania o modele.

      Usuń
  7. Ale słodziak!
    Nie przepadam za rzeźbami Pana Chrisa Hessa ale ten ma naprawdę śliczną pozę i maść:)
    Jak dla mnie jego pyszczek jest uroczy no może niezbyt wygląda jak pysk konia ale to mi nie przeszkadza :D
    Chyba go kupię, bo mnie zauroczył :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)