piątek, 24 marca 2017

Breyer Stablemates 5882 - Rodzina ze źrebakiem-niespodzianką nr 5

Zestaw Breyer Stablemates numer katalogowy 5882 - Rodzina koni ze źrebakiem niespodzianą nr 5 - Mystery Foal Surprise Family 5.

Dwa modele dorosłych koni możemy obejrzeć przed zakupem - widać je w pudełku. Natomiast figurka źrebaka schowana jest za drzwiami "stajni" - jakiej będzie maści (oraz kształtu) dowiemy się dopiero po zakupie.
Chyba, że wcześniej przeczytacie ten post do końca ;)



Klacz to zimnokrwisty koń maści kasztanowato-tarantowatej lepoard. Czyli biały konik w brązowe kropki.
Koń pokazany jest w kłusie z wysoko podniesionymi nogami. Ma krótką grzywę i zapleciony ogon.






Ogier jest również kasztanowato-tarantowaty, ale o wzorze z nakrapianą derką.


Wydaje mi się, że jest pokazany podczas wykonywania lotnej zmiany nogi w galopie. Jak myślicie?


A to cała rodzina razem: klacz, ogier i leżący źrebaczek:


Jak Wam się podobają? Mnie bardzo :)

Pozdrawiam!

PS Po niedzieli na Monocerusie pojawią się nowe konie Breyer.
Papatki!

7 komentarzy:

  1. Super zestaw. Chciałabym mieć jeden z nich, ale waham się który. Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że Breyer a nie Collecta- czekam na Collecte na sklepie jak kot na ofiare :) Ale porównanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Źrebię fajnie wyglądałoby w Wielkanocnej dianoramie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju , ale ten źrebak to słodziaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się ogier, ale to chyba głównie ze względu na pozę, która jest po prostu nieziemska :o
    Na razie do mnie nie trafią żadne SM, bo powoli realizuję swoje zachcianki (trady) haha :D
    Dzisiaj zamówiłam Rhapsody i Cześka i funduszy brak, a jeszcze trzeba zbierać na Paint Me A Pepto i Ajrisza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, czy te konie są puste w środku i z jakiego mniej więcej są materiału? Post super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten źrebak. Wydaje mi się czy ma za długą jedną przednią nogę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)