czwartek, 21 lipca 2016

Breyer Traditional - Carltonlima Emma - Fell Pony

Kilka fotek modelu klaczy rasy Fell firmy Breyer Traditional - Carltonlima Emma (Royal Fell Pony nr numer 9177).

Opis modelu możecie przeczytać tutaj: Carltonlima Emma KLIK



Siodło Classics z zestawu z lalką Chelsea pasuje na Emmę, ale ogłowia nie da się założyć, bo jest za małe.


Bardzo kudłata klacz - jej grzywa i ogon są obfite, prawego oka nie widać spod burzy włosów.




Fell jest w skali Traditional (1:9), ale pasuje do koni w skali Classics (1:12), jeśli ktoś preferuje taką wielkość modeli.


Tak prezentuje się pod jeźdźcem w skali Classics:


Od lewej: srokata klacz Harper (Koń Roku 2016 skala 1:12), kara Emma (skala 1:9) i dereszowaty Pink Magnum (skala 1:9). Jak widać różnice w wysokości są niewielkie.




Czy Wy też tak macie, że idziecie na dwór z myślą o pięknej sesji, a tutaj światło nie takie, wszędzie trawa po pas, w tle auta i domy albo inne nieproporcjonalne rzeczy, a modele się ciągle wywracają? Dziś nie był najlepszy dzień na robienie zdjęć...

Chyba zacznę chodzić z nożyczkami i będę przycinać trawniki, żeby pasowały do figurek ;)



Podobno 26 lipca 2016 ma odbyć się spotkanie kolekcjonerów w Koszalinie (województwo zachodniopomorskie). Więcej informacji znajdziecie na blogu Dorotheah:
http://dorotheahhh.blogspot.com/2016/07/pilne-spotkanie-koszalin-26072016.html
Mnie nie będzie, ale może ktoś z Was da radę przyjechać.



Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Ty mi pomysły z głowy wyciągasz! Przyszła do mnie dwa dni temu Emma i myślałam iść jutro jej zrobić kilka zdjęć przed opisem- na łące, w halterku xdd. Tym by się to różniło, że mam niebieski halter. Co do notki- bardzo ładne zdjęcia :) słyszałam, że czarnym modelom się trudno robi zdjęcia. Fakt, Emma jest niska, ale kuce fell mają maksymalnie 140 cm w kłębie, a ona pewnie ma ze 132-135 w swojej skali. Mimo wszystko jest śliczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób fotki - chętnie obejrzę ją w niebieskim :)

      Usuń
  2. Klacz jest ładna. Czy ktoś doradzi mi jakie zestawy i figurki koni schleich najlepiej kupić za 100 zł :-) ;-) ? ( 30 sierpnia mam 11 urodziny :-P ;-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam polecam rodzinkę tinkerów / clydesdale c;

      Usuń
    2. Polecam model Traditional z Breyera - Kuca Highland, ale nie jest obecnie dostępny... :'( Ale posturę ma śliczną, jeśli chcesz przeczytać opis konika - zapraszam do nie!

      Usuń
  3. Koń wpadł mi w oko, bardzo ładny przedstawiciel kuca Fell w karej odsłonie - chociaż szczerze mówiąc widzę ją w gniadej bądź w skarogniadej maści. Kary mi do niej nie pasuje, ale są gusta i guściki:)
    Model ogólnie bardzo ładny i chyba znajdzie się na mojej liście marzeń.

    Zapraszam na n/n

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ją wolała w jaśniejszej maści. Ale że to nowy mold, to fotki nowości musiały być ;)

      Usuń
  4. Czy możesz zrecenzować zestaw Cloud 4 ogiery? Gdyż zastanawiam się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam go obecnie :( Ale to nie są 4 ogiery - ta nazwa jest źle przetłumaczona. Są to figurki zrobione na wzór prawdziwego dzikiego mustanga - to rodzina ogiera Cloud: ogier, jego klacz i dwa źrebaki (jeśli się nie mylę).

      Usuń
    2. A czy są wykonane w skali Tradi? Bo wyglądają mi bardziej na Clas

      Usuń
  5. Śliczna klaczka, na zdjęciach prezentuje sie świetnie !
    Też tak mam ;) Zawsze trawa najbardziej mi przeszkadza bo za wysoka i budynki niestety xd
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo mam - gdzie zrobić zdjęcia? :)
    Bardzo mi się model podoba, kocham kare konie, a na Twoich zdjęciach ślicznie się prezentuje! Model kuca highland, który ostatnio kupiłam na Monocerusie jest przepiękny - u mnie na blogu można o nim przeczytać. :) A jak się robi to zamazane tło na zdjęciach?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji i częściej będę wpadać na Monocerusa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmazane tło jest wtedy, gdy ustawisz małą głębie ostrości (czyli ostrość jest tylko na modelu, a przedmioty przed i za nim są nieostre). Uzyskuje się to odpowiednio ustawiając przesłonę w aparacie. Jeśli masz taką możliwość w aparacie, to pomaga ustawienie na "kwiatek", czyli na robienie zdjęć małym przedmiotom znajdującym się blisko obiektywu.

      Usuń
  7. Osobiście średnio podoba mi się ten model. Nie odznacza prawdziwych atutów Emmy. Ale kwestia gustu- jak kto woli ;3.
    Pozdrawiam!

    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jak na Fella, to koń jest za "słodki", jeśli wiesz, o co mi chodzi ;)

      Usuń
  8. Czy ktoś może wie, czy ona będzie jeszcze dostępna na Monocerusie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)