czwartek, 9 czerwca 2016

Breyer Traditional - Lalka amazonka Sarah nr 547

Skala 1:9 Breyer Traditional 547 - artykułowana (ma zginane stawy) lalka amazonka Sarah (Eventing Rider Limited Edition).




Sarah ma długie włosy w dwóch odcieniach blondu związane w kucyk. Jej oczy są zielone, a usta różowe. Ubrana jest w strój do WKKW - czerwoną kamizelę, ciemnoniebieską bluzę, beżowe bryczesy i czarne wysokie buty jeździeckie.



W komplecie ma także ciemnoniebieski kask z czerwonym paskiem oraz torbę na akcesoria w kolorach stroju. Taki zestaw z lalką i torbą jest limitowany - tak głosi napis na pudełku.


Lalka jest w skali 1:9, czyli pasuje na duże konie z serii Traditional. Jeśli chcecie zobaczyć inne lalki w tej skali, to zapraszam do posta: Amazonki Breyer 1:9


I porównanie z Chelsea, czyli lalką Classics.


Pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. Sarah to jedyna chyba lalka, która najbardziej przypomina mi człowieka. :)
    Ale to tylko moje zdanie. :)
    Wydaje się, że jest dobrą WKKW-istką. :)
    Zdjęcia jak zwykle śliczne :)
    Czekam na opis konika :)
    i mam pytanie :)
    Jeśli ogier Ardeński CollectA jest prawdopodobnie od maja to w Polsce kiedy może być dostępny?
    Sierpień? Wrzesień?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, coraz bardziej przekonuję się do zakupu lalki w tej skali... przydałby się jeździec dla wyższych koni :)będzie mnie czekał ciężki wybór pomiędzy Megan, Brendą a Sarah :D ta ostatnia jednak najbardziej do mnie przemawia...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo ładna ale chyba kupie Chelse.
    Zamówiłam od ciebie Valentyne i Heartbeachera

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna lalka, super, że ma zielone oczy. Cieszę się, że ją zamówiłam z zagranicy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna lalka, super, że ma zielone oczy. Cieszę się, że ją zamówiłam z zagranicy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ktoś szuka lalki na tą skalę, to niech się nie zastanawia! Jest baaardzo ładna! *-*

    www.figurki-maja-dusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże...ona wygląda jak moja instruktorka xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ją mam . mam też wszystkie breyery prawie wszystkie mam około 145 breyerów. Wszystkie lalki (z breyerów oczywiście) dosłownie wszystkie. Mam prawie wszystkie dodatki. Zestaw do mycia (gąbki itd.), padok z rodzinką trzech breyerów, pewno siodeł itd. Itd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)