czwartek, 2 czerwca 2016

Breyer Traditional - Kuc Connemara z grzywą nr 9170

Figurka z serii Traditional Breyer Best of British nr 9170 - Kuc Connemara wersja 2. z rozwianą grzywą.

W niektórych sklepach te modele sprzedawane są pod jednym numerem i wysyłane są losowo. Dlatego możecie się zdziwić, jak zamówicie model z warkoczykami, a dostaniecie z rozwianą grzywą (lub odwrotnie). Podobnie jest z GG Valentine, która jest wysyłana losowo w wersji matowej lub błyszczącej.

Na oficjalnej stronie BreyerHorses.com jest obecnie tylko wersja z rozwianą grzywą.



Nie będę opisywać modelu, bo możecie o nim przeczytać w tym poście: Skaczący kuc Connemara


Wersja z rozwianą grzywą bardzo mi się podoba, choć już przyzwyczaiłam się do mojego kuca i nie zamierzam go wymieniać na tego. Fajnie byłoby mieć obydwie wersje, ale w innych malowaniach. Może kiedyś mi się to uda :)


Ogon jest dość obfity i nie błyszczy się tak, jak zapleciony.


I jeszcze porównanie dwóch wałachów.


Jutro opis Welsha :)
Papatki!

11 komentarzy:

  1. Wersja z rozwianą grzywą o wiele bardziej przypadła mi do gustu :) kolejny model wpisany na chciejliste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... Oba koniki prawie takie same, ale przez tą grzywe i ogon, są zupełnie inne. Chyba wolę wersje z rozpuszczoną grzywą, ale ta druga też jest OK. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuc podoba mi się w obu wersjach,każdy może wybrać coś dla siebie :). Mnie osobiście urzekł bardziej kucor z rozwianą grzywą,ukazuje on wolność i beztroskość. Ten z zaplecioną grzywą to można powiedzieć,że jest w wersji oficjalnej ;). Także dwa oblicza kucyka padokowe i zawodowe :D! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w obu wersjach, ale bardziej chciałabym kuca z zaplecioną grzywą :/ Jakoś się do niego przyzwyczaiłam.
    Pozdrawiam,
    ~Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi o wiele bardziej podoba się wersja z rozwianą grzywą :)
    Jednak oba kuce śliczne się prezentują ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kucor, zmieniona grzywa mój faworyt <3. Dzisiaj zamawiam. Te jabłka, ta poza, ta... ta dzikość! Piękny *-*.
    Pzdr!
    stajniamarzenie.blogspot.com
    zyciezezwierzetami.blogspot.com
    PS Mogę wykorzystać Twoje zdjęcie Do niego że zmienioną grzywą i ogonem? Oczywiście wstawkę źródło.

    OdpowiedzUsuń
  7. *Conniego *ze *wstawię
    Autokorekta .-.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie lepszy z zaplecioną grzywą, choć ten też nie zły c: Kiedy opis Emmy oraz Irish Draught'a?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodaję na "chciejlistę" (chyba oba, jeden może pójdzie do kogoś na custom - jaką customizerkę/customizera polecasz?). ;p Zawsze chciałam mieć konia, który jest w pozycji skaczącej. <33 Czy tą plastikową, przezroczystą podstawę da się odczepić?
    ~Luna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)