piątek, 27 maja 2016

Schleich - Jeździec pokazowy z klaczą lipicańską nr 41433

Zestaw Schleich 41433 - Jeździec pokazowy z klaczą lipicańską, nowość 2016 (Show rider with Lipizzaner mare).


Nie znalazłam tego zestawu na oficjalnej stronie Schleich, ani w katalogu.

W komplecie dostajemy klacz lipicańską (nr 13737 z 2013 roku), amazonkę w różowej koszulce (nr
42162 - jeździec rekreacyjny - różowy), brązowe siodło i uzdę (42124 - Siodło wypoczynkowe) oraz pęczek marchewek i zielone wiaderko.


Amazonka jest całkiem sympatyczna, choć czasem firmowe malowania figurek potrafią być straszne ;)


Ogłowie jest gumowe i dość mocno się naciąga, dzięki czemu można je założyć na konie gorącokrwiste. Na zimnokrwiste nie próbowałam, ale podejrzewam, że będzie jednak za małe.




A po jeździe należy się marchewka:


Zestawy można zakupić w Monocerusie: Monocerus.pl

Papatki!

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się to, że siodło i czaprak mają ten sam kolor. Zestaw nie przypadł mi do gustu, ponieważ nie przepadam za tym modelem konia i tak jak pisałam - siodło i czaprak. Ale to tylko moja opinia ;) To raczej do mnie nie trafi ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw fajny, chociaż wolałabym inny zestaw i konia c: Ale może być. Jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe pytanko:
      Wiadomo, kiedy będą nowości 2016 (CollectA) w Monocerusie? Najbardziej zależy mi na zrebaczku tinkera c:

      Usuń
    2. Znalazłam jeszcze takie coś, nie wiem, czy się otworzy, ale...

      https://img.youtube.com/vi/a-7FXHwK9FM/mqdefault.jpg

      To pewnie schleich 2017, ale pewności nie mam.

      Usuń
    3. Ten Schleich to chyba nawet w tym roku będzie, ale później.
      CollectA Arden, Tinker i Schwarcwald to nowości śródroczne, więc w Polce będą chyba we wrześniu. Nie znam jeszcze dokładnej daty.

      Usuń
  3. Zestaw nawet mi się podoba, chociaż trochę denerwujace jest to, ze (prawie) wszystkie zestawy są dobierane z istniejącymi już figurkami. Mogli by chociaż zmienić malowanie..
    Zapraszam na mojego nowego bloga,
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw jeśli ktoś zdecydował się na zbieranie Schleich - jest w nim wszystko to czego trzeba do jazdy. Mam u siebie na półce klacz Lipicańską i szczerze powiem, że do niej kompletnie nie pasuje zestaw wypoczynkowy - ja widzę ją na czworoboku w siodle ujeżdżeniowym, z dużym białym czaprakiem i ogłowiem musztukowym.

    Zapraszam do mnie na nową, dzisiejszą notkę! :))

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta amazonka wygląda jak widmi 😂😂😂😂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)