poniedziałek, 2 maja 2016

Kod na koszulkę z Orłem - Świętuj 3 Maja z SSO!

Info z oficjalnej strony gry Star Stable Online - https://www.starstable.com/pl/news


Niech się święci 3 Maja!

Prezent niespodzianka
Z okazji święta narodowego, w rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja, nasz zespół stworzył unikalną koszulkę z wizerunkiem orła białego. Koszulka zaprojektowana jest specjalnie dla polskich graczy! Aby otrzymać swój trzeciomajowy prezent zaloguj się na swoje konto Star Stable, przejdź do zakładki “Kod promocyjny” i wpisz

3MAJA2016

w pole kodu promocyjnego, a następnie kliknij “Potwierdź”. 

Wszystkiego dobrego z okazji Święta Konstytucji 3 Maja!
Wszystkiego dobrego z okazji Święta Konstytucji 3 Maja!

Udanego świętowania! Uściski od całego zespołu Star Stable




Ja już swoją koszulkę mam :)


I jeszcze kilka fotek z nowego terenu - Półwyspu Południowego Kopyta:




:)

2 komentarze:

  1. Przestałam grać w SSO, ale być może wrócę ;)
    Ładny konik :)
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi widziałam cię ostatnio B)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)