piątek, 20 maja 2016

Breyer Stablemates - Bułany koń typu cob nr 5955

Breyer Stablemates 5955 (seria 5908) - bułany koń typu cob



Mold to koń rasy fryzyjskiej, ale malowany jest na wiele maści i wtedy "udaje" konie innych ras.


Wałaszek jest bardzo dokładnie wykonany, co widać na zdjęciach. Brakuje mu tylko kasztanów na nogach. Szczególnie podoba mi się, jak ma wyrzeźbione włosy na grzywie, ogonie i szczotkach pęcinowych.


Ogon służy do podpierania, ale mój siwy egzemplarz jest tak wyważony, że na równej powierzchni stoi na samych kopytach.



"Bracia" :)



Na koniec pytanie - które zdjęcie bardziej Wam się podoba?
a) skadrowane 3:4 (format zdjęcia 10x15) i z bliska:


b) skadrowane 16:9 (panorama) i oddalone:


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny model. ;)
    A i zdjęcie chyba b.

    OdpowiedzUsuń
  2. Model śliczny. Ładnemu we wszystkim ładnie :).
    Zdjęcia? Obydwie wersje są super! Z resztą jak zawsze :D.Niby inna maść, a ten sam model a wygląda całkiem inaczej :)
    Ale i siwa wersja , karą czy była na i tak pasuje :).
    Mogę Cię poprosić o opis klaczy Haflinger CollectA? Ma urok, ale chciałabym poznać Twoją opinię na jej temat :)
    Pozdrawiam i czekam na następną notkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny model ^^ Ja niestety bardzo ściśle zbieram na lustrzankę, więc go narazie Nie zakupię :(
    Zdjęcia jak zwykle genialne ^^ hmm.. Chyba wolę wariant A
    Pozdrawiam, Shadow

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wolę A, bo lepiej widać model, ale to już zależy, do jakich celów zjdęcie miałoby służyć. Bułanek jest cudowny, jeśli przekonam się do SM-ek pewnie do mnie trafi, lub jakiś inny na tym moldzie.
    Był juz na blogu opis Shire'a z Best of British? Tego z Corgim? Wiem, że to ten sam, co siwa wersja, którą pokazywałaś, ale jestem ciekawa tych wstążek i ogólnego malowania. No i pieska :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej zdjęcie b) jest większe otoczenie to to daje mu urok ^^ a konik śliczny, twój też mi się podoba tylko gdyby był maści siwej jabłkowitej ale tak to super,


    Ps. czym robisz zdjęcia ?!? (są bardzo ładne jakościowo ;D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mold piękny widziałam go juz we wszystkich malowaniach nawet CM :) Mi bardziej podoba się zdjęcie A ponieważ widać więcej szczegółów konika. Bo chodzi o model a nie o otoczenie. Posty świetne właśnie takie lubię: Krótko, zwięźle i na temat. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    stadninakonilot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koń! Oba zdjęcia ładne. Nie umiem wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo porządny konisko! Chyba najbardziej podoba mi się siwy wariant ;)
    I zdjęcie A
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!
    Piękny nie spodziewaLam się tego
    Jeśli chodzi o fotki to chyba B
    Pozdrawiam
    Mój blog: https://kucykikoniki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koniaś :)
    Zdjęcie B

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny koniaś :)
    Zdjęcie B

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)