wtorek, 12 kwietnia 2016

CollectA 2016 - Źrebię rasy paso peruwiański nr 88751

Figurka CollectA z roku 2016 - koń paso peruwiański, źrebię kasztanowate numer katalogowy 88751.



Kolejna tegoroczna nowość, ale chyba pierwszy źrebak z kasztanami na nogach? Nie przypominam sobie, aby jakiś wcześniejszy je miał, ale może się mylę. 


Kasztanowata klaczka pokazana jest w chodzie typowym dla rasy, jest to jakaś odmiana inochodu. Wysoko osadzona głowa to także cecha rasowa.
Nie wiem, co mam jeszcze o tym źrebaku napisać - po prostu pooglądajcie zdjęcia :)






Mam nadzieję, że wypuszczą także dorosłe konie tej rasy, bo byłby wspaniałym dodatkiem do kolekcji. Szkoda, że nie ma od razu w sprzedaży całych rodzinek, to chyba taki chwyt marketingowy, żebyśmy śledzili nowości i z niecierpliwością czekali na następne modele.

Jeszcze filmik z małym Paso Peruano:


Jak Wam się maluchy podobają? Żywy i figurkowy :)

I jeszcze porównanie wielkości modeli CollectA: ogier hanowerski, klacz Camargue, źrebię paso peruwiańskie i klacz kuca British Spotted Pony:


9 komentarzy:

  1. Chyba najmniej udany model 2016. Oczywiście według mnie :P Chociaż głowę to ma nawet nawet. A żywy źrebak piękny !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki on ma śliczny łebek! Gdyby nie był taki czerwony, to na pewno by do mnie trafił. No, ale zawsze można przemalować. :)
    PS. Mogłabym prosić o opis jednej z arabskich, tegorocznych klaczy deluxe? Waham się nad zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Źrebak nie jest ideałem,ale nadrabia bardzo ładnie wyrzeźbioną głową oraz kasztanami :). Jednak gorzej z anatomią,bo źrebię nie jest proporcjonalne. Nie trafi do mojej kolekcji,głównie dlatego,że nie ma do niego klaczy,ale również przez wygląd ;). Żywy źrebak jest przecudny ♥! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem że to charakterystyczny chód dla tej rasy, ale mi się nie podoba. Wygląda jakoś tak pokracznie :p. Chociaż konik fajny i bardzo oryginalny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie konik całkiem przypadł do gustu. Nie jest może jakimś arcydziełem, ale katastrofą też nie. Z boku prezentuje się bardzo ładnie, natomiast na zdjęciu 4 od góry trochę pokrecznie. Nie wiem, czy to wina perspektywy, czy pozy modela...
    Oczywiście bardzo spodobał mi się pomysł z filmikiem malucha<33 Rób tak częściej :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post urodzinkowy:)
    Możesz mnie również dodać na Snapchacie : primrosee.e
    Jeszcze raz pozdrawiam i czekam na kolejną notkę:D
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki koń lepszy DLT czy. Fleixbille

    OdpowiedzUsuń
  7. Z biegającego konika się uśmiałam xD. A co do figurki: podoba mi się jego poza, z kolorem trochę gorzej (fajny by był srokacz, jestem uzależniona c; XD). Tak jak pisała Olivia, jest nieproporcjomalny. Raczej nie trafi na moją półeczkę.
    Pozdrawiam
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A konie Peruwiańskie kojarzą mi się z parówką...Mniejsza z tym ;P...Model jest bardzo dokładnie opisany.Źrebaczek żywy, jak i ten figurkowy jest piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)